اخبار داغ

اول بهمن ماه ، روز شلوغ رزمی کاران قمی

اول بهمن ماه ، روز شلوغ رزمی کاران قمی
رقابت های رزمی در اولین روز بهمن ماه به همت هیات های تکواندو و کاراته در قم برگزار میشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از جام پارسی،آخر هفته ها در قم بیشتر رنگ و بوی رزمی دارد البته هستند روزهایی که رشته های غیر رزمی هم در جمعه ها رقابت هایی را برگزار میکنند ولی بدلیل وجود رشته ها و سبک های مختلف رزمی و نیز وجود علاقمندان بیشمار هرهفته در قم شاهد برگزاری رقابت هایی با رنگ و بوی رزمی می باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جام پارسی،,
 
,
 
,
در این هفته هم در دو رشته تکواندو و کاراته دو رقابت پر هیجان و جذاب را شاهد خواهیم بود.
 
,
در این هفته هم در دو رشته تکواندو و کاراته دو رقابت پر هیجان و جذاب را شاهد خواهیم بود.
,
 
,
رقابت های قهرمانی تکواندو بخش پسران استان قم در گروه‌های سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان به میزبانی خانه تکواندوی شهیدان برجعلی‌زاده استان قم روز جمعه اول بهمن ماه برگزار خواهد شد.

رقابت‌های قهرمانی تکواندو پسران قم در رده‌ کمربند سبز و آبی در گروه‌های ‌سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان، روز جمعه یکم بهمن‌ماه در خانه تکواندوی شهیدان برجعلی‌زاده استان قم برگزار می‌شود.

روز پنج‌شنبه 30 دی‌ماه ساعت 15 تا 16 برای رده‌های‌سنی نونهالان و خردسالان و ساعت 16 تا 17 ویژه رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان زمان وزن کشی این رقابت ها عنوان شده است که این مراسم در سالن ورزشی شهدای‌آذر قم انجام می‌گردد.

همچنین بنا بر اعلام کمیته داوران هیات استان، رضا دهقانی، علی اصغر حیدرزاده، هادی نادری، محمد رضا رجبی، حسین سلیمانی، اسدالله مهدوی، مهدی توتونکار، علیرضا ابوطالبی، حسین افکاری، مهدی سعادتمند، محسن افراد، سید حسین موسوی، سید نقی حسینی، محمد قادری، عباس ترابیان، رضاصدوقی، مصطفی طاهری، مسعود غیاثی، حسن جعفری، علی حدادی‌زاده، علی نیک‌پور، مهدی مهدی‌پور، مهدی یعقوبی، هوشنگ دستگزار و محمد صادق عبداللهی‌پور داوران قضاوت کننده در این رقابت‌ها هستند.

سید علی خیرخواه علوی به عنوان سرناظر داوران است و حسین سلیمانی داور وزن‌کشی می‌باشد.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
اما در رشته کاراته نیز شاهد برگزاری دور سوم لیگ کاراته آزاد استان خواهیم بود که در آن 18 تیم در سه رده سنی نوجوانان،جوانان و بزرگسالان وجود دارندکه بصورت تیمی باهم به رقابت خواهند پرداخت.
,
این رقابت ها در خانه کاراته مجموعه ورزشی راحله برگزار خواهد شد، پیش از این در آذر ماه و دی ماه دورهای قبلی این رقابت ها برگزار شده و تا اسفنماه این رقابت ها به کار خود پایان خواهد داد.
,
رقابت های لیگ کاراته آزاد استان قم برای دومین دوره برگزار میشود و به گفته برگزار کننده گان آن برای پیشرفت و دانش افزایی مربیان و ورزشکاران بسیار تاثیرگذار بوده است.
,
طبق اعلام کمیته داوران  در این رقابت ها ، رستمیزاده،عزیزیان،بهادران،یوسفی،مصیبی،طباطبایی،حیدری،فاطمی داوران این رقابت ها می باشند و عسگری و رضایی نیز داوران وزن کشی معرفی شده اند.
,
وزن کشی این رقابت های روزجمعه ساعت8صبح در محل خانه کاراته مجموعه ورزشی راحله اعلام شده است.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه