اخبار داغ

مدیر حوزه علمیه آزادشهر؛

وظایف مبلغین ما در جامعه امروزی سخت تر شده است/ تمام امنیتی که در حال حاضر شاهد آن هستیم وجود ولایت است

وظایف مبلغین ما در جامعه امروزی سخت تر شده است/ تمام امنیتی که در حال حاضر شاهد آن هستیم وجود ولایت است
مدیر حوزه علمیه آزادشهر گفت: متاسفانه دشمنان در جای جای فضای اینترنت ما را آلوده کرده اند و جای سالم در این فضا بسیار اندک شده است، وظایف ما طلاب و روحانیون در این فضای امروزی بسیار سخت از قبل ساخته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ حجة الاسلام والمسلمین سید مصطفی میر فیضی مدیر حوزه علمیه الغدیر شهرستان آزادشهر در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به وضعیت کنونی جامعه ما اظهار کرد: حوزه های علمیه باید به صورت یکپارچه و هم صدا ندای انقلاب را به زبان جاری کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طوبی گلستان,

حجة الاسلام میر فیضی افزود: فرد گرایی و سلیقه ای در موضوع اصلی حوزه های علمیه، ما را نه تنها به جایی  نمی رساند بلکه اهداف دشمنان را به سرانجام می رساند.

,

مدیر حوزه علمیه الغدیر با بیان این مطلب که ما مدیون ولایت هستیم تصریح کرد: تمام امنیت و انقلابی که در حال حاضر شاهد آن هستیم فقط وجود ولایت است.

,

میر فیضی افزود: کسانی که در این خصوص ذره ای شک دارند و وجود امنیت را چیز دیگری میدانند مدیون ولایت هستند.

,

وی گفت: فضای جامعه امروزی بسته به نوع انتخاب افراد نیست، اهمیت فضای مجازی آنقدر بالاست که اگر در این فضا غفلت کنیم ضرر شدیدی متحمل می شویم.

,

مدیر حوزه علمیه الغدیر آزاد شهر یکی از راههای مقابله انحرافات فضای مجازی ورود طلاب و روحانیون در این فضا دانست و افزود: باید طلاب و روحانیون متخصص در این فضاء ورود پیدا کنند و با شناسایی انحرافات بتوانند نسبت به اقدامات دشمنان جلوگیری کنند.

,

متاسفانه دشمنان در جای جای فضای اینترنت ما را آلوده کرده اند و جای سالم در این فضا بسیار اندک شده است، وظایف ما طلاب و روحانیون در این فضای امروزی بسیار سخت از قبل ساخته است.

,

انتهای پیام/          

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه