اخبار داغ

مدیر کمیته امداد شهرستان شاهرود:

بیش از سه هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد شاهرود هستند/ بیش از 7 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد پرداخت شد

بیش از سه هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد شاهرود هستند/ بیش از 7 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد پرداخت شد
مدیر کمیته امداد شهرستان شاهرود گفت: سه هزار و 274 خانوار در شهرستان شاهرود تحت حمایت کمیته امداد و هفت هزار و 123 نفر تحت پوشش کمیته امداد در بحث مدیریت هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار نسل شاهوار شاهرود احمد بلوچی مدیر کمیته امداد شهرستان شاهرود با اشاره به وجود سه اداره این مجموعه در شهرهای شاهرود، بسطام و بیارجمند گفت: این ادارات در حداکثر بخش های خدماتی، حمایتی، درمان، جهیزیه، اکرام، ایتام و ... مشغول به فعالیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار شاهرود ,

وی اظهار کرد: سه هزار و 274 خانوار در شهرستان شاهرود تحت حمایت کمیته امداد و هفت هزار و 123 نفر تحت پوشش کمیته امداد در بحث مدیریت هستند.

,

مدیر کمیته امداد شهرستان شاهرود تعداد ایتام تحت پوشش این مجموعه را 319 نفر اعلام کرد و افزود: دو هزار و 862 نفر حامیان این ایتام در داخل استان، شهرستان و سایر شهرستان ها هستند و هم چنین 505 نفر دانش آموز و 281 نفر دانشجو نیز در شهرستان شاهرود تحت پوشش کمیته امداد هستند.

,

بلوچی در خصوص فعالیت های کمیته امداد شهرستان شاهرود در حوزه اشتغال بیان کرد: آموزش و ایجاد فرصت های شغلی که همان اعطای تسهیلات خود اشتغالی است یکی از برنامه هایی است که این اداره در حوزه اشتغال مددجویان دنبال می کند و آموزش مددجویان شامل استعداد سنجی و مشاوره شخصی است که توسط مراکز فنی و حرفه ای انجام می گیرد.

,

وی با بیان اینکه انعقاد قرارداد با مراکز کاریابی و معرفی مددجویان به کاریابی ها برای ایجاد اشتغال یکی دیگر از برنامه های کمیته امداد در حوزه اشتغال مددجویان است عنوان کرد: تعامل با کارخانجات و شرکت هایی که درخواست نیروی کار دارند در قالب بسته های حمایتی انجام می گیرد و مددجویانی که از طریق مراکز کاریابی برایشان شغل فراهم می شود کمیته امداد یک سال حق بیمه آنان را در سال اول پرداخت می کند و در سال دوم نیز 50 درصد از حق بیمه آنها را پرداخت می کند.

,

مدیر کمیته امداد شهرستان شاهرود با اشاره به پرداخت تسهیلات خود اشتغالی و مشاغل خانگی به مددجویان تحت پوشش اذعان کرد: این تسهیلات در انواع کارانگیزی، توان افزایی و کارآفرینی به مددجویان پرداخت می شود.

,

بلوچی یادآور شد: وام های بانکی به میزان حداقل 5 میلیون تومان برای مشاغل خانگی و حداکثر 15 میلیون تومان برای مشاغل خانگی پرداخت می شود که در سال جاری به 54 نفر از افراد تحت پوشش به میزان 7 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه