اخبار داغ

در آیین افتتاحیه تقاطع غیرهمسطح مصلای کاشان؛ ثمره یک همگرایی به ظهور رسید؛

تقاطع همسطح مسئولان در مدیریت شهری کاشان + تصاویر

تقاطع همسطح مسئولان در مدیریت شهری کاشان + تصاویر
آیین افتتاح و بهره برداری از تقاطع غیر همسطح مصلای کاشان، محلی برای نمایش همگرایی مسئولان شهری با وجود همه اختلاف نظرات و سلایق شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشان اول، سید محمد ناظم رضوی شامگاه پنجشنبه در آیین افتتاح و بهره برداری از تقاطع غیر همسطح مصلی؛ «پل ولایت» به بیان ضرورت ایجاد تقاطع غیر همسطح مصلی پرداخت و اظهار کرد: ایمنی در تردد و دسترسی به مصلا، سهولت و دسترسی به کمربند شهری یا معابر داخل شهر و کنترل ترافیک شهری از جمله مزایای احداث تقاطع غیر همسطح و پل ولایت است.

وی با بیان اینکه به زودی بیمارستانی با ۲۸۰ تخت در نزدیکی مصلای بقیه الله اعظم(عج) احداث می شود، تصریح کرد: پروانه های لازم در این زمینه صادر شده و همچنین مراحل دیوار کشی و نقشه برداری ساختمان اداری صدای و سیمای مرکز کاشان در حال تهیه است.

شهردار کاشان ادامه داد: دانشگاه فیض، باغ موزه دفاع مقدس، مجموعه تفریحی، فرهنگی و رفاهی نیایش از جمله مکان هایی است که در بلوار امام رضا(ع) احداث شده و مطالعات پروژه های متعدد دیگری هم در دست اجرا است و موقعیت این مکان ها ضرورت ایجاد و احداث پل ولایت را نشان می دهد.

ناظم رضوی با اشاره به رینگ شهری کاشان تاکید کرد: ایجاد بلوار در منطقه راوند، طاهر آباد، خزاق دسترسی آسان به معابر شهری را فراهم کرده است و بر طبق برنامه های زمان بندی شده تا ایام الله دهه فجر به بهره برداری می رسد.

وی بلوار الهیه را یکی دیگر از پروژه های در دست اجرای شهرداری کاشان برشمرد و تاکید کرد: در مجاورت مصلی بلوار الهیه و میدان امام حسن عسگری (ع) احداث شده و دسترسی مردم منطقه فین را به مصلا آسان تر کرده است که این پروژه نیز تا دهه فجر قابل بهره برداری است.

شهردار کاشان حذف دکل های فشار قوی برق در بلوار امام رضا(ع) را از دیگر برنامه های شهرداری کاشان بیان کرد و افزود: با هدف سلامتی جسم و روان شهروندان کابل های فشار قوی به خطوط زمینی تبدیل می شود.

ناظم رضوی همچنین بلوار گلستان، تقاطع میدان الغدیر، باب الحوائج را از دیگر پروژه های راهسازی کاشان معرفی کرد و اضافه کرد: در دوره مدیریت جدید شهری چند تقاطع غیر همسطح معرفی شد که یکی از آنها در چهار راه کاشانی بود با صلاحدید شورای شهر اجرایی نشد و دیگری در امتداد بلوار شهید معمار بود که در دست طراحی است و سال آینده عملیات آن اجرایی می شود.

وی به شهروندان کاشانی مژده داد که تا اواخر ماه آینده رادیو کاشانه راه اندازی شود و گفت: با رایزنی های صورت گرفته ۱۵ دقیقه از رادیو استانی به کاشان اختصاص خواهد یافت و با پیگیری های نماینده شهرستان در مجلس به زودی کاشان شبکه رادیوی مستقلی خواهد داشت.

شهردار کاشان تصریح کرد: عزم شورای شهر و شهرداری بر این است که تحت زعامت آیت الله نمازی امام جمعه کاشان خدمات ارزنده‌ای به شهروندان ارائه شود و در همین زمینه در سی و هشتمین بهار آزادی بیش از ۲۰۰ پرو‌ژه در شهرداری کاشان به بهره برداری می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشان اول,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

در دوره مدیریت جدید شهری بیش از ۱۲۰۰میلیارد تومان خرج کاشان شده است

در بخش دیگری از این افتتاحیه، عضو شورای اسلامی شهر کاشان گفت: در دوره مدیریت جدید شهری تحول بزرگی در شهر کاشان اتفاق افتاد و دوران طلایی رضوی پدر به دوران طلایی رضوی پسر رسید و با تلاش شهردار ولایی و جهادی تحولات بزرگی در این شهر روی داد.

علی هاشمی طاهری با بیان اینکه ۱۸ سال از عمر شوراهای اسلامی می گذرد ، تصریح کرد: از سال ۷۸ تا سال ۹۱ جمع بودجه در طول این سال ها ۴۶۰ میلیارد تومان بوده است ولی در طول سه سال و نیم گذشته بودجه شهرداری ۱۴۲۸میلیارد تومان رسیده است و این به این معنا است که سه برابر ۱۴ سال گذشته شهرداری بودجه تعریف کرده است.

, در دوره مدیریت جدید شهری بیش از ۱۲۰۰میلیارد تومان خرج کاشان شده است,
,
,
,
,

وی ادامه داد: در دوره مدیریت جدید شهری بیش از ۱۲۰۰میلیارد تومان خرج کاشان شده است و این بودجه کاشان را در ردیف ۱۴ شهر نخست کشور قرار داده و همچنین از بودجه ۱۸ استان کشور بیشتر است.
هاشمی طاهری کارهای شهردار کاشان را به عبور از میدان مین تشبیه کرد و افزود: در طی این مدت با مشکلات زیادی مواجه بودیم که عدم همکاری اداره های سطح شهر خصوصا در امر آزادسازی ها و نظرات مخالف غیر کارشناسی یکی دیگر از مشکلات پیش روی شهردار بوده است که خوشبختانه شهردار جهادی روی همه مسائل تسلط داشته و مشکلات را به خوبی مدیریت کرده است.

,
,

محور کلیدی شهرداری توجه به بافت شهری و توسعه است

در ادامه، رئیس شورای اسلامی شهر کاشان خاطرنشان کرد: در دوره مدیریت جدید شهری پروژه های بزرگی در کاشان کلنگ زنی و به بهره برداری رسیده است.

, محور کلیدی شهرداری توجه به بافت شهری و توسعه است,
,
,

حسین حیدریان با بیان اینکه یکی از ویژگی های مهم کاشان توجه به بافت شهری و توسعه است، تصریح کرد: این دو مقوله محور کلیدی شهرداری در دوره جدید مدیریت شهری محسوب می شود.

وی ادامه داد: توجه به بافت سنتی در کنار توسعه شهری کاشان را به شهری متمایز بین سایر شهرهای کشور تبدیل کرده است و این مهم نشان از ارزش نهادن به هویت شهری و پیوند عاطفی و علاقه قلبی شهردار و مجموعه ایشان به کاشان دارد.

حیدریان دیدگاه نو شهرداری به هویت شهری را ارج نهاد و گفت: این امر ثروت مادی و معنوی برای کاشان به ارمغان خواهد آورد چون توسعه فرهنگی شهر وابسته به هویت شهری است که در این دوره از مدیریت شهری شهرداری به خوبی آن را به منصه ظهور رسانده است و برنامه های مدونی در قالب بودجه های سنواتی این توسعه و پیشرفت را محقق کرده است.

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه