اخبار داغ

امام جمعه آبیک،:

تکلیف ۱۵۰ میلیون دلار بعد از اجرای چه شد /برنامه دولت در اقتصاد بسیار تاریک است

تکلیف ۱۵۰ میلیون دلار بعد از اجرای چه شد /برنامه دولت در اقتصاد بسیار تاریک است
این خطیب جمعه با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور در نشست خبری، متذکر شد: رئیس‌جمهور گفتند: «شما که نمی‌بینید کور هستید و عینک بزنید.» در فضای ظلمانی عینک لازم نیست‌. برنامه دولت در اقتصاد بسیار تاریک است. رئیس‌جمهور باید جایگاه خود را حفظ کند و به نصیحت دلسوزان گوش دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  نگاه آبیک؛ حجت‌الاسلام سیدابوتراب موسوی امام جمعه آبیک، در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر آبیک که در مسجد ولیعصر(عج) برگزار شد، اظهار داشت: ما چرا دروغ می‌گوییم روزنامه‌های زنجیره‌ای ما چرا دروغ می‌نویسند این فضای مجازی به مرگ و قیامت اعتقاد ندارید. چرا مطالب دروغ و بی‌اساس را ترویج می‌دهید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نگاه آبیک,

وی با اشاره به چهارشنبه ۶ بهمن حماسه مردم آمل در سال ۶۰، گفت: مناففین در جنگل‌های آمل کمین کرده بودند و به شهر حمله کردند و مردم آمل در این جنگ با تقدیم ۴۰ شهید و اسارت ۳۰ منافق حماسه آفریدند.

,

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: حضرت امام فرمودند: منافق بدتر از کافر است زیرا در ظاهر جوری نمایش می‌دهند که در باطن آنطور نیستند. آنقدر که اسلام تأکید کرده است منافق را اصلاح و یا نابود کند بر روی کافرین تأکید نکرده است.

,

خطیب نماز جمعه آبیک عنوان کرد: اسلام با این عناصر در طول اسلام مواجه بوده است و آنها به عنوان یک لکه ننگ همراه در صدد گمراه کردن مسلمانان بودند.

,

این خطیب جمعه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری ادامه داد: تا وقتی از دشمن التماس می‌کنیم تهدید کرده و با مشت گره کرده جلو می‌آید. مسئله ما این نیست مسئله ما با آمریکا مسئله مرگ و زندگی است. از ظالمان لقمه را با مذاکره نمی‌توان گرفت.

,

وی با تأکید بر اینکه نمی‌شود عهد را از ظالم التماس کرد. تا وقتی شما التماس و نرمش می‌کنید دشمن چهره خود را خشن‌تر نشان می‌هد، تصریح کرد: اگر ۲۰ تا مذاکره می‌کردیم موصل آزاد می‌شد داعش از بین می‌رفت خِیر دشمن با مذاکره کوتاه نمی‌آید.

,

امام جمعه آبیک با بیان اینکه این برجام برای ما یک تجربه شد در ظاهر وعده می‌دهند و با زبان چرب صحبت می‌کنند ولی در عمل مانع پیشرفت می‌شوند، تصریح کرد: مذاکره با آمریکا برای ما سم است. رفتند و رفتند برای مذاکره و سرشان به سنگ خورد.

,

این خطیب جمعه با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور در نشست خبری، متذکر شد: رئیس‌جمهور گفتند: «شما که نمی‌بینید کور هستید و عینک بزنید.» در فضای ظلمانی عینک لازم نیست‌. برنامه دولت در اقتصاد بسیار تاریک است.
رئیس‌جمهور باید جایگاه خود را حفظ کند و به نصیحت دلسوزان گوش دهد.

,
,

حجت‌الاسلام موسوی یادآور شد: قرار بود ۱۵۰ میلیون دلار بعد از اجرای برجام وارد ایران شود، امروز می‌بینیم که فقط ۳ میلیون دلار وارد ایران شده است. اگر راست می‌گفتید پول‌ها چه شد و اگر دروغ می‌گفتید چرا به مردم دروغ گفتید.

,

خطیب نماز جمعه آبیک اذعان داشت: حادثه دلخراش ساختمان پلاسکو حادثه‌ای غمناک برای ملت بود که با جان دادن چند تن از آتش‌نشانان خانواده و ملت ایران را در بهت و غم فرو برد.

,

وی افزود: نیاز امروز کشور ما قوه قضائیه شجاع و عدالت محور است. امروز می‌بینید اروپایی‌ها و هم آمریکایی‌ها و دنباله‌رو آنها در داخل مقابل قوه قضائیه شده است و می‌خواهند از مبارزه این قوه جلوگیری کنند.

,

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه یک نفر دوهزار میلیارد ریال به بانک بدهکار است دستگیر شده است ولی بانک شکایت نمی‌کند. در چنین شرایطی توجه به چند نکته ضروری است، متذکر شد: تقویت قوه قضائیه در مبارزه با فساد لازم است و این قوه نباید به هیچ جناحی وابسطه باشد. حمله به قوه قضائیه مهر تأییدی بر اقدامات صحیح قوه قضائیه است.

,

وی تأکید کرد: شهر آبیک از شرق با سیمان و غرب با نیروگاه شهید رجابی آلوده است و امروز می‌خواهند ۱۸۱ هکتار از زمین‌های شهر آبیک در سمت شمال را گرفتند که معدن شن و ماسه درست کنند که هم محیط زیست را آلوده می‌کند و هم هوا را خراب می‌کنند.

,

این خطیب جمعه آبیک ادامه داد: چرا محیط زیست رسیدگی نمی‌کند آن کشاورزی که سال‌ها در زمینی کار کرده‌اند می‌خواهند آنجا را بگیرند ولی در اینجا آقایان محیط زیست، صنعت و معدن تجارت و منابع طبیعی سکوت کردند و نگذارند این زمین را از مردم آبیک بگیرند.

,

امام جمعه آبیک در پایان گفت: دروغ ضدتقوا است و باید از دروغ‌های بزرگ و کوچک در لباس حق خودداری کنیم، مطرح کرد: سرتا سر دنیا بر روی دروغ استوار است و اگر یک روز راست بجوید نابود می‌شوند. اگر عربستان، اسرائیل و آمربکا یک روز راست بگویند گور خود را می‌کنند.

,

انتهای خبر/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه