اخبار داغ

امام جمعه دیلم:

تکمیل پروژه چهارخطه دیلم به گناوه مورد توجه قرار گیرد

تکمیل پروژه چهارخطه دیلم به گناوه مورد توجه قرار گیرد
امام جمعه دیلم با اشاره به سفر وزیر راه و شهرسازی به استان بوشهر گفت: پروژه چهار خطه دیلم به گناوه از پرمخاطره‌ترین محورهای استان بوشهر است که باید در تکمیل این پروژه تسریع شود تا امسال به بهره برداری برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گام نیوز ؛امام جمعه دیلم در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با گرامیداشت ایام دهه فجر به ذکر خاطرات و رویدادهای آن ایام مبارک اشاره  کرد و افزود:  پیروزی انقلاب اسلامی دارای ویژگی‌های خاصی است که باید دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف اطلاع رسانی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گام نیوز ؛,

حجت‌الاسلام سیدابوالحسن حسینی بوشهری با بیان اینکه در پیروزی انقلاب اسلامی عوامل مختلفی چون رهبری امام (ره) و وحدت کلمه مردم نقش آفرین بودند گفت: رهبری امام راحل، وحدت و  حرکت بر اساس ارزش‌های الهی و انقلابی از مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی است.

,

وی با اشاره به  جنایات رژیم ستم‌ شاهی و  وابستگی حاکمان آن به قدرت‌های شیطانی تصریح کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی  تحول  مهمی در کشور ایجاد شد که باید قدران نظام اسلامی و ولایت فقیه باشیم.

,

خطیب نماز جمعه دیلم با اشاره به حادثه دلخراش روز گذشته تهران در ساختمان پلاسکو افزود:  آتش سوزی در این ساختمان و جان باختن آتش نشانان فداکار  سبب نگرانی در جامعه شد که باید زمینه ارتقا ایمنی در ابعاد مختلف جامعه فراهم شود.

,

امام جمعه  دیلم با تاکید بر بهسازی ساختمان‌های قدیمی و فرسوده گفت:  ایمنی ساختمان‌های فرسوده به ویژه در نقاط پر جمعیت مورد توجه قرار گیرد تا شاهد این حوادث ناگوار نباشیم.

,

حسینی‌بوشهری با اشاره به سفر وزیر راه و شهرسازی به استان بوشهر به بزرگراه دیلم به گناوه پرداخت و تاکید کرد: این محور از پرمخاطره‌ترین محورهای استان بوشهر است که  در تکمیل پروژه چهار خطه آن تسریع و امسال افتتاح شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه