اخبار داغ

در پی حادثه تلخ ساختمان «پلاسکو»؛

پیام های روسای شورای استان گلستان و شهرستان مینودشت

پیام های روسای شورای استان گلستان و شهرستان مینودشت
در پی حادثه فرو ریختن ساختمان «پلاسکو» و شهادت تنی چند از آتش نشانان و مصدومیت تعداد دیگری از هموطنان مان، روسای شورای اسلامی استان گلستان و شهرستان مینودشت پیام هایی صادر کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مینوخبر ، در متن پیام «ایوب هلاکو» رئیس شورای استان گلستان و عضو شورای شهر مینودشت این چنین آمده است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مینوخبر,

بسمه تعالی

,

واقعه جانگداز حریق و فرو ریختن آوار ساختمان پلاسکو در تهران  اسباب تکدر خاطر و نگرانی قاطبه خادمین مردم شد. رشادت و از جان گذشتگی بخشی از فرزندان شما مردم در کسوت مخاطره آمیز آتش نشانی در این حادثه ستودنی و بر خاطر دل ها ماندگار خواهد ماند.

,

ضمن ابراز همدردی با کسبه محترم و زحمتکش پلاسکو و قدرشناسی و تقدیم بهترین ثناها و سپاس ها به نیروهای خدوم و سخت کوش آتش نشانی تهران از درگاه خداوند برای جان باختگان و شهدای این واقعه آرزوی علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای محروحین و تالم دیدگان آرزوی شفا و بردباری دارم.

,

امید است یاد و نام شهدای فداکار آتش نشانی در حافظه این کشور زنده و پویا باقی بماند.

,

ایوب هلاکو

,

رئیس شورای اسلامی استان گلستان

,

در متن پیام «محسن پسرکلو» هم این چنین آمده است:

,

بسمه تعالی

,

متاسفانه خبر یافتیم در حادثه دلخراش آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکوی تهران، جمعی از هموطنان عزیزمان که بیشتر آن ها از آتش نشانان فداکار سازمان آتش نشانی هستند، جان خود را از دست داده اند.

,

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت شهدای عزیز آتش نشانی که در راه نجات جان مردم به آسمان عروج کردند، برای جامعه ایثارگر آتش نشانی و خانواده داغدار جانباختگان صبر جمیل و برای درگذشتگان حادثه اجر جزیل مسالت میکنم.

,

محسن پسرکلو

,

رییس شورای اسلامی شهرستان مینودشت

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه