اخبار داغ

شهروندان البرزی:

آشناسازی نسل جوان با تاریخ معاصر کشور ضرورت ساخت سریال معمای شاه است/ فاز دوم سریال مورد توجه بینندگان قرار گرفته است

آشناسازی نسل جوان با تاریخ معاصر کشور ضرورت ساخت سریال معمای شاه است/ فاز دوم سریال مورد توجه بینندگان قرار گرفته است
سعید عسگری گفت: اجتماعی خودمان به مخاطبان نسل جوان آگاهی و اطلاعات نداده‌ایم و البته مطالعات خود این افراد هم عموما بسیار پایین آمده است. بنابراین ساخت سریال‌هایی چون معمای شاه بدون شک می‌تواند بخشی از خلأهای موجود را پر کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نگارانه؛مجموعه «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود؛ مجموعه‌ای تاریخی با هدف بیان وقایع تاریخ معاصر از بازه زمانی سال‌های پایانی حکومت رضا شاه پهلوی، روی کار آمدن پسرش محمدرضا و در نهایت انقلاب اسلامی. به این بهانه خبرنگار ما در میان مردم رفت و نظر جمعی از شهروندان البرزی را در رابطه با این سریال چویا شد که به شرح ذیل می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نگارانه؛,

سحر کریمی: پرداختن به این‌گونه مجموعه‌های تاریخی در تلویزیون قاعدتا یک ضرورت است. ما باید بتوانیم نسل به نسل این آگاهی را به فرزندانمان انتقال بدهیم و آنها را در جریان تاریخ معاصر کشورشان قرار دهیم.

,

Image result for ‫قسمت های جدید سریال معمای شاه موفق است‬‎

, Image result for ‫قسمت های جدید سریال معمای شاه موفق است‬‎,

بتول شیرمحمدی: قسمت های ابتدایی سریال  زیاد راضی کننده نبود و این سریال با وجود زحمات زیادی که برای آن صورت گرفت، می توانست مجموعه بسیار خوبی باشد ولی با ادامه پخش ، توانست رضایت مخاطبان را جلب کند.

,

امید زکی زاده: مشکل کنونی این است که در حال حاضر برنامه‌های تاریخی در تلویزیون کم ساخته می‌شود. مخاطبان اطلاعات‌شان را نسبت به این حوزه از دست داده‌اند و بخشی از ایرادها هم به این خاطر است. اتفاقا معمای شاه تا حدی که می‌توانسته کوشیده موفق عمل کند.

,

شیرین بخشی: امروزه شبکه‌های تلویزیونی خارجی و حتی ماهواره‌های فارسی زبان مدام مجموعه‌های تاریخی مختلفی را پخش می‌کنند. ضرورت پرداختن به مسائل و مقولات تاریخی در تلویزیون همواره وجود دارد. ما در زمان‌های قبل از این هم مجموعه‌هایی چون «سربداران» و «هزار دستان» را داشته‌ایم و الان هم که این مجموعه دارد پخش می‌شود باید ضرورت مجموعه را در مقایسه با تعداد مخاطبانش بسنجیم.

,

Image result for ‫قسمت های جدید سریال معمای شاه موفق است‬‎

, Image result for ‫قسمت های جدید سریال معمای شاه موفق است‬‎,

سعید عسگری: ضرورت ساخت مجموعه‌هایی چون معمای شاه، آشناسازی نسل جوان با تاریخ معاصر کشور است. متاسفانه چندان که باید نسبت به وقایع و اتفاقات تاریخی و حتی اجتماعی خودمان به مخاطبان نسل جوان آگاهی و اطلاعات نداده‌ایم و البته مطالعات خود این افراد هم عموما بسیار پایین آمده است. بنابراین ساخت سریال‌هایی چون معمای شاه بدون شک می‌تواند بخشی از خلأهای موجود را پر کند.

,

نجمه طالبی: سریال خوبی است مخصوصا قسمت های پایانی که به شخصیت های اصلی تاریخ می پردازد بسیار آموزنده است تاریخ کشور مان چه فراز و نشیب هایی داشت و چه خون هایی برای حفظ انقلاب ریخته شده است لذا این سریال تاریخی برای مردم آموزنده و یادآور دلاوری های بزرگ مردان انقلابی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه