اخبار داغ

امام جمعه کردکوی:

قدرت بلامنازع ایران اسلامی به سبب غیرت ملت است

قدرت بلامنازع ایران اسلامی به سبب غیرت ملت است
امام جمعه کردکوی گفت: امنیت و قدرت ایران در منطقه و در جهان به سبب غیرت و شرف و ملت و پشتوانه محکم مردمی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پاسرو؛ حجت الاسلام موسی شاعری، امام جمعه کردکوی، صبح امروز در نشست  خبری با گروه رسانه ای فجر گلستان گفت: خبرنگاری مانند انفجار بمب است که می تواند انفجار نور بوده و یا عکس آن موجب آتش شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاسرو؛,

وی با بیان اینکه حرفه خبرنگاری را می ستاییم، افزود: دهه فجر دهه مهمی است، جزو ایام الله بوده و در قرآن آیاتی در این باب داریم که خداوند خطاب به حضرت موسی(ع) به ایام الله تذکر می دهند و اشاره به راهنمایی قوم پیامبر از ظلمات به نور دارند.

,

امام جمعه کردکوی خاطرنشان کرد: هر تاریکی که اتفاق می افتد انسان نباید خداوند را فراموش کند، «خدا خواهد آنجا که کشتی برد»، همچنانکه امام(ع) فرموده بودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

,

حجت الاسلام شاعری تصریح کرد: مردم عزیز ما به این مسئله واقف هستند و به ایام الله توجه کافی دارند و اگر ادارات برنامه ریزی نکنند مردم به وظیفه خودشان عمل می کنند، آنچنانکه در تشییع مرحوم هاشمی این وحدت را نشان دادند، بنده دوست داشتم این صحنه را بارها از تلویزیون نشان دهند که یکی از مردم گفت ما ممکن است به هاشمی اعتراض هایی داشته باشیم اما بی غیرت نیستیم.

,

وی تأکید کرد: این مردم همان مردم هستند که توانستند آن غول طاغوت و آمریکای ابرقدرت و اتحاد جماهیر شوروری آن را سرنگون کنند، همین برای قدرت مردم ما بس است، امروز نیز همان طور است، درست است که در مسئله اقتصاد کشور مشکل داریم که البته اسراف مردم نیز در این معضل دخیل است اما غیرت مردمی هنوز زبانزد است.

,

امام جمعه کردکوی با اشاره به امنیتی که در کشور حاکم است، متذکر شد: می دانیم اولویت داعش ایران است اما امنیتی در کشور ما حکمرانی می کند که در دنیا زبانزد است ضمن اینکه ایران اسلامی به عنوان یک قدرت بلامنازع حرف اول را در منطقه می زند که این به سبب پشتوانه مردمی آن است، این ها همه نشات گرفته از غیرت و شرف مردم ایران است.

,

حجت الاسلام شاعری در پایان ابراز کرد: ان شاالله مانند سالهای دیگر، راهپیمایی 22 بهمنی شاد و پرشور و شعوری را رقم بزنیم که حتما خواهیم زد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه