اخبار داغ

ابراز همدردی هنرمندان معلول استان البرز با شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو + عکس

ابراز همدردی هنرمندان معلول استان البرز با شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو + عکس
در پی وقوع سانحه ریزش ساختمان پلاسکو تهران و شهادت تعدادی از آتش‌نشانان جان برکف، جمعی از هنرمندان معلول استان البرز عصر شنبه دم بهمن ماه با حضور در جمع آتشنشانان ایستگاه ۱۰۹ به ابراز همدردی با خانواده‌ آن‌ها پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پی وقوع سانحه ریزش ساختمان پلاسکو تهران و شهادت تعدادی از آتش‌نشانان جان برکف، جمعی از هنرمندان معلول استان البرز عصر شنبه دم بهمن ماه با حضور در جمع آتشنشانان ایستگاه ۱۰۹ به ابراز همدردی با خانواده‌ آن‌ها پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سپیده آهون مدیر انجمن حمایت از معلولین هنرمند استان البرز در گفتگو با نگارانه گفت:” فاجعه عظیم انسانى! چه مى‌توان گفت و نوشت! فقط بهت است و حیرت و غم از این همه سهل انگارى که جان و مال صدها انسان را گرفت. تسلیت به ایران. تسلیت به آتشنشانان فداکارى که امروز همکارانشان را از دست دادند. تسلیت به خانواده‌هایشان. تسلیت به ایران. خدا به دادشان برسد. خدا به دادمان برسد. ”

, نگارانه, ,

وی ادامه داد: هنرمندان معلول استان البرز با حضور در جمع آتشنشانان ایستگاه ۱۰۹ به ابراز همدردی با خانواده‌ شهدای آتش نشان  پرداختند.

,

آهون در پایان گفت: امیدوارم در کشور دیگر شاهد این چنین حوادثی نباشیم ، هیچ کلمه ای نمی تواند این فاجعه را توصیف کند.خدا همه این دلاورمردان را که جان خود را برای حفظ و امنیت هموطنانمان باختند،قرین ارامش کند..خدا به همه بازماندگانشان صبر عنایت بفرماید.

,

 

, ,

 

, ,

 

, ,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه