اخبار داغ

ابراز همدردی مردم و دانش آموزان ماهنشانی با آتش نشانان فداکار حادثه پلاسکو+تصاویر

ابراز همدردی مردم و دانش آموزان ماهنشانی با آتش نشانان فداکار حادثه پلاسکو+تصاویر
مردم و دانش آموزان ماهنشانی به مناسبت شهادت تعدادی از آتش نشانان فداکار در حادثه ساختمان پلاسکو تهران با در دست داشتن گل و روشن کردن شمع در غم از دست دادن آنها داغدار بوده و ابراز همدردی و دلجویی کردند و یاد و خاطر قهرمانان آتش‌نشان تهران را زنده نگهداشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شمیم ماهنشان،حادثه غم انگیز ساختمان پلاسکو تهران که با شهادت جمعی از عزیزان آتش نشان فداکار و ایثارگر رقم خورد باعث غم و اندوه آحاد مختلف مردم  شد که ملت غیور و قدردان  از هر راه و طریقی، خصوصاً در فضای مجازی این غم بزرگ را به یکدیگر و جامعه بزرگ آتش نشانان تسلیت گفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شمیم ماهنشان,

مردم و دانش اموزان ماهنشانی ضمن ابراز تسلیت به خانواده جانباختگان حادثه پلاسکو و خانواده بزرگ آتش نشانی و امدادی کشور،با حضور در ایستگاه آتش نشانی برای پرسنل زحمتکش آتش نشانی ماهنشان نیز آرزوی سلامتی و موفقیت کردند.

,

شرکت کنندگان در این مراسم با اهداء شاخه گل به آتش نشانان ماهنشانی یاد و خاطره شهیدان حادثه مذکور را گرامی دانسته و از خداوند منان علو درجات را برای آنها مسئلت کردند.

,

دانش آموزان مقطع ابتدایی شهید صلاحی نیز به همراه معلمان خود  در  ایستگاه  آتش نشانی  ماهنشان برای ابراز همدردی با آتش نشانان زیر آوار مانده در حادثه پاساژ پلاسکو حاضر شدند و فاتحه ای به روح آتش نشانان فداکار قرائت کردند.

,

در این مراسم نمادین بسیار زیبا، با همدردی با خانواده های صبور و شکیبا آتش نشانان فداکار و ایثارگر یاد و خاطره آن قهرمانان شهید را گرامی داشتند و برای نجات یافتن سایر آتش نشانان ایثارگر زیر آوار دعا کردند.

,

گفتنی است: شهردار ماهنشان در این مراسم از اهمیت کار آتش نشانان به ایراد مطالب پرداخت. مدرسه ابتدایی شهید صلاحی از آتش نشانان ماهنشان نیز تجلیل کردند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

*ابراز همدردی کارکنان شبکه بهداشت و درمان

,

, ,

, ,

*ابراز همدردی کارکنان شهرداری ماهنشان

,

, ,

*ابراز همدردی مردم و مسئولان شهر دندی و انگوران با آتش نشانان فداکار حادثه پلاسکو و با حضور در مقابل شهرداری این شهر از فداکاری آتش نشانان تجلیل و برای شادی روحشان فاتحه قرائت کردند.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه