اخبار داغ

جوان پیشرو در عرصه اقتصاد مقاومتی:

کارهای کوچک می تواند زمینه ساز کارهای بزرگ باشد/ آموزش و کیفیت در صنایع دستی بسیار حائز اهمیت است/ به فراگیری یک هنر بسنده نکردم

کارهای کوچک می تواند زمینه ساز کارهای بزرگ باشد/ آموزش و کیفیت در صنایع دستی بسیار حائز اهمیت است/ به فراگیری یک هنر بسنده نکردم
بانوی جوان کارآفرین بیرجندی به اهمیت اقتصاد مقاومتی در پویایی اقتصاد کشور اشاره کرد و گفت: همین کارهای کوچک می تواند زمینه ساز کارهای بزرگ باشد و اگر مسئولان به صنایع دستی توجه کنند اشتغالزایی خوبی وجود خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زنان شرقی ، صدیقه آتش افرازه بانوی جوان بیرجندی است که توانسته با تکیه بر توان خود یکی از جوانان پیشرو در عرصه اقتصاد مقاومتی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنان شرقی,

 

,

وی در گفتگو با خبرنگار زنان شرقی اظهار کرد: رشته دبیرستانم طراحی دوخت بود چرا که به رشته های هنری علاقه داشتم.

,

 

,

وی با بیان اینکه کارهای هنری فراوانی مانند خیاطی،معرق کاری و کشت های گلخانه ای را فرا گرفته ام، گفت: از سال ۸۵ کار خیاطی و معرق کاری را به طور جدی دنبال کردم‌.

,

 

,

این جوان بیرجندی تصریح کرد: کارگاهی را در خانه برای خود آماده کردم و خوشبختانه بسیج سازندگی نیز سه میلیون تومان وام کم بهره من پرداخت کرد و این وام  پشتوانه ای برای کارم شد.

,

 

,

آتش افرازه ادامه داد: درآمدم وابسته به تغییر فصول و متغییر است و به همین دلیل تنها بر روی یک کار متمرکز نبوده ام و هنرهای مختلفی را فرا گرفتم.

,

 

,

وی علاقه و انگیزه را مهم ترین دلیل روی آوردن به این هنرها عنوان کرد و افزود: به تازگی به سراغ چرم دوزی نیز رفته ام.

,

 

,

این جوان بیرجندی بیان کرد: افراد مختلفی از من در مورد کارم سوال می کنند اما تنها حمایت بسیج سازندگی و کمیته امداد را داشته ام تا اگر نمایشگاهی باشد آثارم را بفرستم.

,

 

,

آتش افرازه افزود: حداقل حمایتی که مسئولان می توانند داشته باشند این است که هدایای خود در مسابقات و دیگر موضوعات  را از میان صنایع دستی استان انتخاب کنند تا لااقل کمی از این صنعت حمایت شده باشد.  

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: خواهرم با من همکاری می کند و اگر سفارش زیادی داشته باشیم به طور غیر مستقیم افرادی با ما همکاری می کنند‌.

,

 

,

این جوان بیرجندی به اهمیت اقتصاد مقاومتی در پویایی اقتصاد کشور اشاره کرد و گفت: همین کارهای کوچک می تواند زمینه ساز کارهای بزرگ باشد و اگر مسئولان به صنایع دستی توجه کنند اشتغالزایی خوبی وجود خواهد داشت.

,

 

,

آتش افرازه با تاکید بر اهمیت آموزش و کیفیت در صنایع دستی،گفت: در این استان پتانسیل های زیادی وجود دارد که نیازمند توجه است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه