اخبار داغ

به همت کمیته امداد امام خمینی(ره)؛

تشکیل کمیته همیاری و تشکلهای مردمی ستاد دهه فجر در درمیان

تشکیل کمیته همیاری و تشکلهای مردمی ستاد دهه فجر در درمیان
کمیته همیاری و تشکلهای مردمی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی درمیان با حضور اعضای کمیته با مسئولیت کمیته امداد امام خمینی ( ره ) شهرستان تشکیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از وحدت درمیان؛ کمیته همیاری و تشکلهای مردمی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی درمیان با حضور اعضای کمیته با مسئولیت کمیته امداد امام خمینی ( ره ) شهرستان تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, وحدت درمیان,
 
,
بصیری پور مدیر کمیته امداد درمیان به برنامه های کمیته همیاری و تشکلهای مردمی ستاد دهه فجر اشاره کرد و در ادامه افزود: با برنامه ریزی های انجام شده ۴۱ نفر از خانواده های تحت حمایت کمیته امداد شهرستان به عتبات عالیات اعزام می شوند.
,
 
,
وی افزود: برای اعزام این تعداد پنجاه میلیون تومان از محل اعتبارات امدادی و کمک خیران هزینه شده است.
,
 
,
این مسئول اذعان داشت:  برای حل مسکن مددجویان این نهاد در درمیان ، 6 واحد مسکونی نوساز در اسدیه، قهستان و روستای دره چرم تحویل این افراد قرار می گیرد.
,
 
,
بصیری پور از اهدای 1886 دستگاه اجاق گرمایشی توازن با هزینه 227 میلیون تومان به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد شهرستان خبر داد و گفت: 60 مورد جهیزیه به نوعروسان شهرستان نیز اهدا خواهد شد.
,
 
,
وی اضافه کرد: این تعداد جهزیه با اعتباری بالغ بر 120 میلیون تومان و با هدف کمک به تامین معیشت زوج های جوان مددجو در آغاز زندگی مشترکشان اهدا شده است.
,
 
,
وی همچنین از افتتاح 10 پروژه خودکفایی به نیابت از 114 پروژه خودکفایی در شهرستان درمیان خبر داد.
,
 
,
مدیر کمیته امداد درمیان سرکشی از خانواده های تحت پوشش، خانواده شهدا، غبار رویی مزار شهدا و برگزاری جشن محوری در قهستان را از دیگر برنامه ها کمیته همیاری و تشکلهای مردمی ستاد بزرگداشت دهه فجر ذکر کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه