اخبار داغ

رئیس دارالقرآن کشور:

جشنواره گل‌های محمدی(ص) ظرفیت ملی شدن را دارد

جشنواره گل‌های محمدی(ص) ظرفیت ملی شدن را دارد
رئیس دارالقرآن کشور گفت: جشنواره قرآنی گل های فاطمی و گل های محمدی به عنوان طرح ابتکاری استان مرکزی این ظرفیت را دارد که به شکل ملی برگزار گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زر خبر، مهدی قره شیخ‌لو بیات عصر روز یکشنبه در نشست برنامه‌ریزی جشنواره قرآنی گل های محمدی و گل های فاطمی در زرندیه  با تاکید بر ترویج فرهنگ قرآنی گفت: فعالیت‌های قرآنی نیاز مهم جامعه امروز است که این مهم از تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز محسوب می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زر خبر,

وی اشاعه فرهنگ قرآنی را امری مهم تلقی کرد و گفت: همه دستگاه ها و اقشار مردمی وظیفه دارند برای ترویج این فرهنگ ناب تلاش کنیم و اجازه ندهیم کمبود امکانات موجب توقف فعالیت‌های قرآنی شود.

,

رئیس دارالقرآن کشور تصریح کرد: برگزاری چنین جشنواره‌های قرآنی می تواند در ترویج فرهنگ قرآنی نقش آفرین باشد. جشنواره قرآنی گل های فاطمی و گل های محمدی به عنوان طرح ابتکاری استان مرکزی این ظرفیت را دارد که به شکل ملی برگزار گردد.

,

حجت‌الاسلام قربانپور مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی نیز در این نشست گفت: جشنواره قرآنی گلهای محمدی و گلهای فاطمی به عنوان مسابقه و رقابتی است که محتوای قرانی دارد و به ارزش معنوی آن افزوده است.

,

وی افزود: چنین جشنواره هایی در بسط فرهنگ دینی و نگرش رفتار زندگی سالم اثرگذار بوده و بایستی تقویت شود.

,

گفتنی است با حضور مسئولین استانی و شهرستانی بزرگترین موسسه قرآنی خیرساز ساوه و زرندیه نیز به بهره برداری رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه