اخبار داغ

دختر عموهای دارت انداز گرمساری نائب قهرمان کشور شدند

دختر عموهای دارت انداز گرمساری  نائب قهرمان کشور شدند
دختر عموهای دارت انداز گرمساری این بار در مسابقات قهرمانی دارت دختران کشور که به مدت یک روز در شهرستان شاهرود با حضور نخبه های دارت کشور برگزار شده بود مقام ناب قهرمانی تیمی و دوبل دارت را به مدال های خود اضافه کردند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین مهسا و عسل عوض زاده دختر عموهای دارت انداز نوجوان و دانش آموز گرمساری با کسب امتیاز  بالا و شکست حریفان خود  به مقام دومی تیمی دارت قهرمانی کشور در شاهورد رسیدند و جواز حضور در تیم ملی دارت و لیگ برتر این رشته  ورزشی را اذان خود کردند

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گ, رمسارآنلاین ,

تیم دارت دوبل گرمسار نماینده استان سمنان قهرمان مسابقات دارت  بانوان قهرمانی  کشور در شهرستان شاهرود شد . سیزدهمین دوره مسابقات دارت قهرمانی کشور در استان سمنان شهرستان شاهرود با قهرمانی تیم مازندران و نایب قهرمانی تیم سمنان به پایان رسید و تیم البرز به مقام سوم دست یافت . در مسابقات دوبل تیمی مهشاد و عسل عوض زاده از شهرستان گرمسار به نمایندگی از استان سمنان توانستند با عبور از سد رقبای با سابقه و عنوان دار خود در سطح کشور و جهان همه را مجذوب خود کرده و با اقتدار و در میان بهت همگان  قهرمان کشور را در عین جوانی از چنگ رقبای با تجربه در آورده و به خود اختصاص دهند . در رده بندی این مسابقات تیم البرز نایب قهرمان و تیم های اصفهان و تهران مقام سوم مشترک را بدست آوردند .مهشاد عوض زاده این نوجوان 13 ساله دارت گرمسار و استان سمنان چندی پیش توانسته بود با سن کم  ولی تجربه زیاد حاصل از تمرینات سخت خود مقام  نایب قهرمانی کشور به دست بیاورد .

,

 مهشاد و عسل عوض زاده این  دانش آموزان نخبه رشته دارت گرمسار و کشور  خود را برای حضور قدر تمندتر در تیم ملی دارت نوجوانان کشور برای مسابقات بین المللی در سال 96 اماده می کنند .

,

  این اولین بار در تاریخ استان  و رشته دارت می باشد که  دو دختر دارت انداز  در بهت بسیاری از قدرت های دارت ایران در لیست اول  تیم ملی و  لیگ دارت کشور قرار بگیرند .

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه