اخبار داغ

با حضور جمعی از صاحب نظران؛

نشست ارتقا برنامه های فرهنگی و اجتماعی شهرک بعثت برگزار شد

نشست ارتقا برنامه های فرهنگی و اجتماعی شهرک بعثت برگزار شد
نشست هم اندیشی ارتقا برنامه های فرهنگی و اجتماعی شهرک بعثت در فرهنگسرای ولایت برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «طنین شهر»، نشست هم اندیشی صاحب نظران امور فرهنگی روز دوشنبه(4بهمن)،  به دعوت مدیر روابط عمومی شهرداری مشکین دشت در فرهنگسرای ولایت شهرک بعثت برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از «, طنین شهر, »، نشست هم اندیشی صاحب نظران امور فرهنگی , روز دوشنبه(4بهمن)، ,  به دعوت مدیر روابط عمومی شهرداری مشکین دشت در فرهنگسرای ولایت شهرک بعثت برگزار شد.,


در این نشست، برنامه های فرهنگی انجام شده در فرهنگسرای ولایت به عنوان تنها مرکز فرهنگی 2شهرک بعثت و مهندسی زراعی تشریح و نقاط ضعف و قوت آن مورد بررسی قرار گرفت.

,
,


در پایان و بر اساس پیشنهادات ارائه شده، تنوع بخشی به دوره های آموزشی فرهنگسرای ولایت، انتشار ماهانه فعالیت ها در مجله"رایحه خدمت"، برگزاری تورهایی معنوی و گردشگری، اکران هفتگی فیلم و برپایی کارگاه نقد فیلم ها،  اختصاص فضایی برای مطالعه و کتابخوانی، توجه و طراحی برنامه برای سالمندان هر2 شهرک، از جمله تصمیماتی بود که برای ارتقاء برنامه های فرهنگی و اجتماعی شهرک های تابعه مشکین دشت در نظر گرفته شد.

,
,

گفتنی است؛ شهرک بعثت از جمله شهرک های تازه تاسیس در مشکین دشت است که از لحاظ فضاهای فرهنگی همچون کتابخانه، سالن آمفی تئاتر و... از جمله مناطق کم برخوردار به شمار می رود.

,


 انتهای پیام/

,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه