اخبار داغ

از سوی اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناباد؛

حسن باقرزاده به عنوان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناباد انتخاب شد

حسن باقرزاده به عنوان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناباد انتخاب شد
حسن باقرزاده با نظر اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناباد به‌عنوان ریاست این شورا انتخاب و از زحمات 11 ساله حجت‌الاسلام رحمانی تقدیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای گناباد، حسن باقرزاده ظهر امروز در جلسه اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناباد که در محل دفتر امام‌جمعه شهرستان برگزار شد، با نظر اعضای این شورا به‌عنوان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناباد منصوب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , ندای گناباد, ، حسن باقرزاده ظهر امروز در جلسه اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناباد که در محل دفتر امام‌جمعه شهرستان برگزار شد، با نظر اعضای این شورا به‌عنوان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناباد منصوب شد.,

 

,

حجت‌الاسلام حسن صادقی نسب امام‌جمعه گناباد در این نشست گفت: جامعه زنده جامعه‌ای است که مردم آن در برابر ارزش‌های آن احترام قائل هستند و به آن حساس می‌باشند لذا نباید تمامی اقدامات در حوزه ارزش‌های والای انقلاب اسلامی به دولت واگذار شود بلکه مردم نیز باید در این حوزه مشارکت داشته باشند.

,

 

,

وی اظهار کرد: در این راستا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به‌فرمان امام راحل در کشور تأسیس شد تا برای حمایت از نظام، ولایت و ارزش‌ها راهپیمایی‌هایی با برنامه‌ریزی این شورا در سراسر کشور برگزار کند.

,

 

,

محمدعلی نبی پور فرماندار گناباد نیز در این نشست گفت:با توجه به اینکه انقلاب به‌واسطه حضور مردم و به رهبری امام راحل به پیروزی رسید، مباحث مربوط به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از سوی قانون به خود مردم واگذارشده است و دولت تنها حامی برنامه‌های این شورا می‌باشد.

,

 

,

وی اظهار کرد: شورای تبلیغات اسلامی یادگاری ارزشمند برای کشور می‌باشد که هدف امام از تشکیل این شورا ایجاد هماهنگی برای انجام امورات می باشد تا جامعه دچار مشکلات نشود.

,

 

,

نبی پور خاطرنشان کرد: عدم ردیف بودجه کشوری و استانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مشکلاتی را ایجاد کرده است و این مشکلات در گناباد سبب شده که رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در برخی از کارهای سازمانی محوله نیز دچار مشکل شود.

,

گفتنی است حجت‌الاسلام محمدرضا رحمانی از سال 1380 تا سال 1387 و از سال 1390 تاکنون مجموعاً حدود بیش از 11 سال علاوه بر ریاست اداره تبلیغات اسلامی گناباد، ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان را نیز برعهده داشت.

,

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از نهادهای انقلابی جمهوری اسلامی ایران است که به هماهنگی و انسجام فعالیت‌های تبلیغی بین دستگاه‌ها و مراکز تبلیغی نظام می‌پردازد. 

,

 

,

هماهنگی و برنامه‌ریزی برپایی مراسم در بعضی از مناسبت‌ها ازجمله دوازدهم فروردین (سالروز استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران)، پانزدهم خرداد، هشتم شهریور (سالروز شهادت رجائی و باهنر)، هفدهم شهریور (سالروز قیام ۱۷ شهریور ۱۳۵۷)، برگزاری مراسم سوم خرداد (سالروز آزادسازی خرمشهر)، چهاردهم خرداد (برگزاری مراسم سالگرد رحلت رهبر کبیر انقلاب حضرت آیت‌الله روح‌الله خمینی(ره))، برگزاری بزرگداشت هفتهٔ دولت (هفتهٔ اول تیر هرسال) و برگزاری هفتهٔ دفاع مقدس(هفتهٔ اول مهر هرسال) از وظایف شورای هماهنگی است.

,

 

,

امام‌جمعه، فرماندار، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، رئیس جهاد کشاورزی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس ستاد نماز جمعه از اعضای شورای شهرستانی تبلیغات اسلامی می‌باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه