اخبار داغ

در بازدید جمعی از سران طوایف و و معتمدین سیستان از مجتمع تحقیقاتی چاه نیمه مطرح شد:

گام مثبت دانشگاه زابل در عرصه ی اقتصاد مقاومتی

گام مثبت دانشگاه زابل در عرصه ی اقتصاد مقاومتی
دانشگاه زابل با اجرای طرح های بومی و محلی و حمایت از تولیدات داخلی به عنوان الگویی موفق در عرصه ی اقتصاد مقاومتی شناخته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر شرق دکتر موسی بهلولی؛رییس دانشگاه زابل در بازدید جمعی از سران طوایف و معنمدین منطقه ی سیستان از توانمندی های و ظرفیت های دانشگاه زابل واقع در چاه نیمه گفت:یکی از اهداف اصلی دانشگاه زابل عینیت بخشیدن به تقویت تولیدات داخلی و حمایت از طرح هایی است که نقش موثری در تقویت اقتصاد منطقه ی سیستان داشته و از آنها می توان به عنوان الگویی در عرصه ی اقتصاد مقاومتی استفاده کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر شرق,

رییس دانشگاه زابل با اشاره به اهمیت تولیدات بومی و محلی گفت:استفاده از ظرفیت ها و بهره گیری از توان نیروهای بومی گامی مثبت در جهت تقویت و حمایت از تولیدات محلی است.

,

بهلولی در ادامه همچنین افزود:دانشگاه زابل در زمینه های مختلف کشاورزی و دامداری شامل کاشت و تکثیر نهال زیتون،پرورش گیاهان دارویی،پرورش شترمرغ و پرورش مرغ بومی بسیار موفق عمل کرده است و این امر زمینه ی توسعه و حمایت پایدار از این محصولات را فراهم می کند.

,

رییس دانشگاه زابل ضمن تاکید بر حمایت از طرح های زودبازده گفت:فرهنگ تولید و تعیین راهکارهای بومی و منطقه ای در مسیر رشد و شکوفایی اقتصاد سیستان با یک نگاه علمی دنبال می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه