اخبار داغ

گزارشی از درد و دل جوانانهای الیگودرز ؛

دربی که نان وآب نمی شود/ وقتی بیکاری قاتل هیجان وامید جوانان می شود

دربی که نان وآب نمی شود/ وقتی بیکاری قاتل هیجان وامید جوانان می شود
افزایش بیکاری دربین جوانان شهرستان الیگودرز سبب شده تا هیجان دربی و امید در زندگی آنها قربانی شود و شور ونشاط را در دل آنها بخشکاند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هیجار،هشتادو چهارمین دربی پایتخت با برد استقلال و حواشی زیاد  به پایان رسید و برای اظهار نظر در خصوص این بازی به سراغ چند نفر از جوانان الیگودرز رفتیم تا در خصوص این بازی نظرات آنها را جویا شویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هیجار,

به جمعی دوستانه چند نفر از جوانان شهرستان می رویم  ودر خصوص این بازی با آنها صحبت می کنیم ولی گویا حتی بعضی از آنها اصلا از نتیجه بازی خبر نداشته و اصلا بازی را ندیده اند چرا که با وجود بیکاری وبسیاری از مشکلات هیجان  وشور جوانی تعطیل شده است.

,

بیکاری ،درد ودل جوانان الیگودرز،عکس،تصویر

, بیکاری ،درد ودل جوانان الیگودرز،عکس،تصویر,

 

,

بیکاری که انگیزه وشادابی جوانان را سرکوب می کند

, بیکاری که انگیزه وشادابی جوانان را سرکوب می کند, بیکاری که انگیزه وشادابی جوانان را سرکوب می کند,

احمد در این باره می گوید : چند سالی که مدرک کارشناسی ام را در رشته مکانیک گرفته ام وحتی قصد ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر را داشتم که به دلیل عدم توانایی در مخارج تحصیل بازماندم و پس از سربازی نیز به هر کجا که می دانستم جهت اشتغال سر زدم ولی متاسفانه خبری از استخدامی نیست .

,

وی ادامه داد : متاسفانه عده ای نیروهای غیر بومی در سطح ادارات شهرستان مشغول به کار هستند و بسیاری از جوانان در شهرهای بزرگ بدنیال کار و یا در مشاغل کاذب مشغول به فعالیت هستند حالا چگونه این افراد استخدام شده اند این سوال را باید از مسئولین شهرستان  پرسید؟!

,

این جوان الیگودرزی به دریافت کنندگان حقوق نجومی اشاره می کند وافزود : متاسفانه زمانیکه دولت تدبیر  بجای حمایت از جوانان واقشار محروم از مفاسدان اقتصادی حمایت می کند وآنها را ذخایر نظام می دانند نباید انتظار عدالت واشتغالزایی  داشت .

,

وی یادآورد شد : وقتی جوان بیکار باشد انگیزه لازم برای فعالیتها مانند  ورزش را از دست می دهد وزندگیش حالت یکنواخت به خود می گیرد و اصلا هیجان وامیدی در زندگی روزانه وجود ندارد .

,

 

,

بیکاری ،درد ودل جوانان الیگودرز،عکس،تصویر

, بیکاری ،درد ودل جوانان الیگودرز،عکس،تصویر, بیکاری ،درد ودل جوانان الیگودرز،عکس،تصویر, بیکاری ،درد ودل جوانان الیگودرز،عکس،تصویر,

دربی که برایمان نان  وآب نمی شود

, دربی که برایمان نان  وآب نمی شود, دربی که برایمان نان  وآب نمی شود,

علی یکی دیگر از این جوانان در ادامه می افزاید : متاسفانه امسال حتی بسیاری از افراد و دوستان  که در سایر کلان شهرها شاغل بودند بیکار شده و به الیگودرز مراجعه نموده اند رکود ،بیکاری ،تورم و... دغدغه هر روز ما شده است واصلا هیجان  وامید از بین رفته  است.

,

وی ادامه داد: دربی برای ما نان وآب نمی شود وبه قول بزرگترها باید فکر نان باشیم  که خربزه آب است.

,

این جوان بیان کرد :متاسفانه درکشور ناعدالتی های زیادی مشاهده می شود و بودجه های کلانی برای فوتبال وقرار دادهای بازیکنان  هزینه می شود که اگر در زمنیه اشتغال ، صنعت و... استفاده می شد هم اکنون کشور پیشرفت چشمگیری داشت و حتی اگر در این خصوص به جوانان تسهیلاتی ارائه می شد  گره گشای بسیاری از مشکلات آنها بود .

,

 

,

بیکاری ،درد ودل جوانان الیگودرز،عکس،تصویر

, بیکاری ،درد ودل جوانان الیگودرز،عکس،تصویر,

 

,

وقتی گوش شنوایی برای درد ودل جوانان وجود ندارد

, وقتی گوش شنوایی برای درد ودل جوانان وجود ندارد, وقتی گوش شنوایی برای درد ودل جوانان وجود ندارد,

سهیل یکی دیگر از این جوانان افزود :متاسفانه سفره مسئولین از مردم جداست و وزراء و روسای بانکهایی  که حقوقهای نجومی می گیرند و هر گونه اختلاس ومفاسد مالی به راحتی  انجام می دهند قطعا زندگی با یارانه وبیکاری ما جوانان  را متوجه نمی شوند.

,

وی ادامه داد : زمانیکه که احساس می کنید پس از این همه تحصیلات وزحمات به نتیجه ای دست نیافته ای  آیا واقعا رقبت ومیلی برای مشاهده فعالیتهای ورزشی  وجود خواهد داشت ؟!

,

این جوان الیگودرزی اضافه کرد :با وجود 29سال سن  متاسفانه به دلیل رکورد دربازار  نتوانستم اجاره مغازه را پرداخت نماییم و کسب وکار را تعطیل کردم وهم اکنون با کلی خسارت وزیان شرمنده والدینم  هستم  وقتی اوضاع واحوالم این گونه است اصلا انگیزه ای برای مشاهده دربی نمی ماند.

,

وی بیان کرد :همگی این حرف را قبول داریم که ورزش برای سلامتی بسیار مهم است ولی متاسفانه بیشتر جوانان امروز تنها یک تماشگر ورزش می باشند و اصلا هیچگونه فعالیت ندارند و جوانی هم  که بیکار می باشند اصلا برنامه ریزی وهدف در زندگیشان ازبین می رود.

,

این جوانان حتی اجازه درج تصاویر  واسامیشان را  به طور کامل ندادند و می دانند که  حرفهایشان هر چند حقیقت وناگفته های بسیاری از جوانان شهرستان  است ولی گوش شنوایی برای آنها وجود ندارد. 

,

گزارش :یاسر مومنی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه