اخبار داغ

انتشار کتاب بانوی اهرمی در اروپا + عکس

انتشار کتاب بانوی اهرمی در اروپا + عکس
فاطمه حسن عالی بانوی اهرمی با اشاره به کتاب با عنوان رابطه ایران و هند باستان با تکیه بر هخامنشیان گفت: این کتاب حاصل چهارسال پژوهش این جانب در مقطع دکترا در کشور هندوستان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، فاطمه حسن عالی بانوی اهرمی با اشاره به کتاب با عنوان رابطه ایران و هند باستان با تکیه بر هخامنشیان گفت: این کتاب حاصل چهارسال پژوهش این جانب در مقطع دکترا در کشور هندوستان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما، , تنگستان نما,

, ,

حسن عالی افزود: بنا به درخواست دوستان و علاقه خویش، تصمیم به نشر این اثر در اروپا گرفتم و انتشارات لمبرت دوسلدرف آلمان به صورت رایگان نشر آن را به عهده گرفت.

,

, ,

وی اضافه کرد: روی جلد کتاب به جای معرفی خود، موقعیت جغرافیایی تنگستان، بوشهر و خلیج فارس را توصیف کرده ام آن هم زمانی که در گوگل و مکتوبات برخی از کشورها، این خلیج با نام های جعلی معرفی شده است.

,

, ,

بانوی اهرمی اظهار داشت: در این کتاب به پیوند نژادی دو کشور ایران و هند با ورود آریایی ها به این دو کشور پرداخته و به تأثیرات مستقیم ایران عصر هخامنشی در 2500 سال پیش بر امور اقتصادی، سیاسی، معماری، هنر و ... هند باستان اشاره شده است.

,

بانوی فرهنگی تنگستانی، با بیان این که مهر ملی کشور هند برگرفته از نمادهای تخت جمشید است؛ تصریح کرد: در این کتاب، با شواهد و اسناد موثق، ثابت شده مهر ملی کشور هند که در حال حاضر در امور اداری و رسمی آن کشور استفاده می شود؛ چهار شیر است که پشت به هم بر سر ستونی نشسته، به شکل نیلوفر آبی نمایان شده اند و آن نیلوفر، از نمادهای ایران باستان بوده و در تخت جمشید دیده می شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه