اخبار داغ

از سوی انتشارات ستارگان آسمان؛

کتاب «قدر و بدر» منتشر شد

کتاب «قدر و بدر» منتشر شد
کتاب «قدر و بدر» تحلیل عرفانی - قرآنی شب قدر تالیف مهرداد ویسکرمی از سوی انتشارات ستارگان منتشر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از منار، کتاب «قدر و بدر» تحلیل عرفانی – قرآنی شب قدر تالیف مهرداد ویسکرمی از سوی انتشارات ستارگان منتشر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, منار,

مهرداد ویسکرمی نویسنده این کتاب در گفتگو با خبرنگار منار اظهار داشت: طبق آیات و روایات شب قدر شب نزول قرآن است و به خاطر اهمیت زیاد این شب سعی کردیم تحلیلی در رابطه با شب قدر و نسبت آن با امام زمان(عج)، نزول ملائکه و تمام حوادث وارد شده در روایات در رابطه با شب قدر داشته باشیم.

,

وی با بیان اینکه تلاش ما این بوده که یک جمع بندی خوب و جامع نسبت به حوادث شب قدر داشته باشیم، عنوان کرد: نتیجه ای که کتاب ما می گیرد این است که شب قدر حول نزول قرآن می چرخد، این قرآن بر قلب امام زمان(عج) نازل می شود و ملائکه مامور حفاظت از همین امر هستند و ملائکه و روح هم بر حضرت ولیعصر(عج) نازل می شوند.

,

نویسنده کتاب قدر وبدر ادامه داد: اینجا نقش مردم هم این است که هر کسی درحدی که آمادگی دارد می تواند به حقیقت قرآن به واسطه دست باکفایت و بابرکت امام زمان(عج) دست پیدا کند.

,

ویسکرمی تصریح کرد: تقریبا تمام آثار شیعه و بعضا آثار اهل سنت در مورد شب قدر را مطالعه کردیم و با نظر به تمامی آیات و روایاتی که در این رابطه وجود دارد سعی کردیم یک جمع بندی قرآنی - عرفانی از شب قدر داشته باشیم.

,

وی با اشاره به اینکه قرآن شامل سه مرتبه حقیقت، لفظ و مفهوم بیان شده که هر کدام متناسب خود مباحثی دارند، افزود: این نگاه به قرآن دید ما به قرآن را بسیار عمیق تر می کند تا اینکه یک نگاه سطحی که قرآن را در حد یک لفظ یا شب قدر را در حد یک دعا ببینیم در صورتی که محور شب قدر نزول قران و نزول حقیقت قران بر قلب انسان کامل است.

,

به گزارش منار، علاقه مندان می توانند این کتاب را از انتشارات و کتابفروشی ستارگان آسمان واقع در خرم آباد، خیابان علوی، نرسیده به میدان شقایق، روبروی کوچه دانش، طبقه همکف دانشگاه امام حسین(ع) تهیه کنند.

,

تلفن: 06633418815

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه