اخبار داغ

فرمانده سپاه سنقر:

گشت‌های شبانه بسیج در سنقروکلیایی / امنیت شهرستان، مرهون حضور بسیجیان است

گشت‌های شبانه بسیج در سنقروکلیایی / امنیت شهرستان، مرهون حضور بسیجیان است
فرمانده سپاه سنقر گفت : حسب دستور سردار ریحانی فرماندهی محترم سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گشت های شبانه بسیج در راستای برقراری امنیت در شهرستان سنقروکلیایی در حال اجرا می باشد و امنیت شهرستان، مرهون حضور بسیجیان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ صمد محمدی در گفتگو با سهیل سنقر اظهار داشت : حسب دستور سردار ریحانی فرماندهی محترم سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گشت های شبانه بسیج در راستای برقراری امنیت در شهرستان سنقروکلیایی در حال اجرا می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سهیل سنقر,

 

,

فرمانده سپاه شهرستان سنقروکلیایی بیان داشت : با برقراری گشت شبانه بسیج در سنقروکلیایی تاکنون چند سارق دستگیر و مقادیری اموال سرقتی نیز کشف و ضبط شده است.

,

 

,

وی ادامه داد : مشارکت نیروهای بسیجی در برقراری نظم و امنیت با هدف تامین امنیت پایدار انجام می شود و در طول روز نیز گشت محسوس و نامحسوس بسیج در مناطق مختلف شهرستان برقرار می باشد.

,

سرهنگ محمدی ضمن گلایه از برخی مسئولان شهرستان سنقر ابراز داشت : متاسفانه زحمات بسیجیان در راستای گشت های عملیاتی و همکاری در دستگیری مخلان نظم و امنیت نادیده گرفته می شود که جای بسی تأمل دارد.

,

 

,

فرمانده سپاه شهرستان سنقروکلیایی در پایان خاطر نشان کرد : نیروهای بسیجی با حضور هوشمندانه در صحنه همواره آماده خدمت به نظام اسلامی و مردم بوده و در این راستا با عوامل ناامنی با قاطعیت برخورد می کنند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه