اخبار داغ

بصیرت افزایی؛

نشست بصیرتی با عنوان نفوذ در حوزه بسیج پره سر برگزار شد

نشست بصیرتی با عنوان نفوذ در حوزه بسیج پره سر برگزار شد
نشت بصیرت افزایی با موضوع نفوذ،با سخنرانی سرهنگ قاسمی فرمانده سپاه شهرستان، در حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) پره سر برگزارشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  رضوان خبر:سرهنگ قاسمی فرمانده سپاه شهرستان رضوانشهربا اشاره به دوران ۳۸ساله انقلاب اسلامی افزود: دشمنان ایران در سه دوره ده ساله با تکنیک های مختلف قصد نفوذ در کشور را داشته اند. در دهه اول انقلاب با جنگ سخت و ایجاد هراس و ترورهای شخصیت ها و جنگ تحمیلی تصمیم به براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را داشتند که با شکست مواجه شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  رضوان خبر:,

قاسمی بیان نمود:در دهه دوم انقلاب دشمن به سراغ جنگ نیمه سخت رفت اما جوانان ما توانستند در این دوره از جمله حادثه کوی دانشگاه سربلند بیرون بیایند.

,

وی در ادامه گفت:در دهه سوم و بعد از سال ۱۳۷۸ دشمنان به جنگ نرم و تخریب اعتقادات مردم پرداختند.قاسمی افزود: هرچند با جنگ نرم دشمنان در کشور تاثیر گذاشتند اما مدیریت و رهبری انقلاب از همان ابتدا نقطه برتری ما در این مبارزات بوده و دوام این انقلاب را تضمین می کند.

,

وی با اشاره به اسلام ناب محمدی و ویژگیهای آن بیان کرد: آمریکا و دشمنان جهان اسلام با ارائه اسلامی آمریکایی تصمیم به تغییر منطقه و ایران به نفع خودشان هستند و ما باید آگاه باشیم که نفوذ اسلام آمریکایی در افکار مردم بخصوص جوانان از طریق تغییر عقیده و ایجاد باورهای غلط انداز انجام میشود و این روش جدیدترین تاکتیک آنان در براندازی و نفوذ در نظام مقدس ایران است.

,

قاسمی در این جلسه با اشاره به سخنان رهبر کشورمان گفت: رهبر عزیزمان در جمع دانشجویان بیان کردند که شما جوانان افسران میدان جنگ نرم هستید و اساتیدیا فرماندهان  شما فرماندهان این جنگند.

,

وی بیان داشت: اتفاقات سال ۸۸ نمونه نفوذ دشمنان در کشورمان و تغییر افراد به نفع خودشان بود ولی این قبیل اتفاقات باعث کسب تجربه زیاد در مسئولین کشور شد و بر همین اساس رهبر و مسئولین توانستند فرصت های جدید را خلق کرده و نه تنها به مبارزه با دشمنان بپردازند بلکه انقلاب اسلامی ایران را به دیگر ملتهای جهان صادر نمایند.

,

انتهای پیام/.

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه