اخبار داغ

نماینده مردم قم در مجلس:

مدیرکل جدید اداره ارشاد قم توجه ویژه به وضعیت معنوی این شهر داشته باشد

مدیرکل جدید اداره ارشاد قم توجه ویژه به وضعیت معنوی این شهر داشته باشد
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتصاب سیدموسی حسینی کاشانی به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: کسی که در قم به مقامی منصوب می‌شود باید توجهی دائم و ویژه به وضعیت معنوی این شهر داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری ایران روشن ابراز داشت: در کل در ایران دو بستر مهم برای خدمتگزاری دستگاه‌ها وجود دارد، نخست بستر کلی کشور است که اسلامی و دربردارنده مردمان مسلمان و متدین ایرانی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایران روشن,
وی افزود: در ایران تعداد مردم لامذهب و بی‌دین بسیار کم است، آنان که مسلمانان نیستند هم پیرو ادیان دیگر هستند و البته در عین حال به ارزش های اسلامی نیز احترام می‌گذارند و در مواردی که ارزش های اسلامی دینی مطرح باشد توجه می‌کنند.
,
 
,
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بستر کشور ایران اسلامی که انقلابی ارزشمند در آن رخ داده است بستری مناسب برای خدمت‌گزاری به اسلام و مسلمانان این سرزمین است.
,
 
,
ذوالنور با بیان اینکه قم حلقه اخص و کوچکتر بستر کشوری است مطرح کرد: حوزه‌های علمیه قم خیزشگاه انقلاب است، قم محل پرورش تبلیغ و تعمیق فرهنگ دینی، اهل‌بیت(ع) و جایگاه مراجع عظام تقلید و محل بارگاه ملکوتی و عرفانی حضرت فاطمه معصومه(س) است به همین سبب نیازمند توجهی بیشتر از سوی مسؤولان است.
,
 
,
وی عنوان داشت: حضور مراجع عظام تقلید شأنیت قم را دوچندان کرده است.
,
 
,
رئیس فراکسیون روحانیون مجلس با اشاره به انتصاب سیدموسی حسینی کاشانی به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: کسی که در قم به مقامی منصوب می‌شود باید توجهی دائم و ویژه به وضعیت معنوی این شهر داشته باشد چرا که جایگاه دینی و اهمیت قم نسبت به کشور همانند نگین برای انگشتر است و توجه بیشتر مسؤولان را می طلبد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه