اخبار داغ

صندوقی که امید را ازجوانان گرفت/پرداخت وام اشتغال در هاله ای از ابهام

صندوقی که امید را ازجوانان گرفت/پرداخت وام اشتغال در هاله ای از ابهام
جوانان بخش مورموری از توابع شهرستان آبدانان پس از ماه ها انتظار هنوز در حسرت دریافت وام اشتغال از صندوق کارآفرینی و امید به سر می برند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار؛ در راستای پیگیری این پایگاه خبری از مشکلات مردم استان و در پی تماس تلفنی چند تن از جوانان بیکار بخش مورموری از توابع شهرستان آبدانان مبنی بر گلایه ای از صندوق کار آفرینی و امید، خواستار پیگیری مشکل خود از سوی این پایگاه خبری شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

در حالی سال 95 به روزهای پایانی خود نزدیک می شود که دولت تدبیر و امید هنوز نتوانسته کلیدی برای بازکردن قفل بیکاری جوانان بویژه جوانان ایلامی پیدا کند.

,

گویا تعویض عینک نیز آمار بیکاری استان را بالا نشان می دهد و فایده ای برای جوانان ندارد.

,

در این راستا جوانان بیکار مورموری که با هزاران آمال آرزو به امید دریافت وامی برای اشتغال زایی به صندوق کارآفرینی و امید دلبسته بودند، گویا از سوی این صندوق نیز گره ای دیگر بر گره های مشکلات جوانان این دیار زده شده است.

,

یکی از جوانان بیکار از اهالی بخش مورموری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی ایلام بیدار گفت: در راستای تبلیغات دولت و مخصوصا صندوق کارآفرینی و امید در راستای اشتغالزایی برای جوانان، به صندوق مذکور در مرکز شهرستان آبدانان مراجعه و به امید داشتن آینده ای روشن و فراهم شدن زندگی بهتر در قبال گرفتن وام، تشکیل پرونده دادیم.

,

وی اظهار کرد: اکنون که در روز های پایانی سال بسر می بریم گویا امسال نیز جوانان این منطقه باید جزو آمار بالای بیکاری استان محسوب شوند و شرمندگی خود را نسبت به خانواده هایشان ابراز کنند.

,

این جوان جویای کار افزود: اکنون که جوانان بخش مورموری با ناامیدی مواجه شده اند از مسئولین استان انتظار می رود هرچه بیشتر توجه خود را به سمت این قشر که آینده سازان ایران اسلامی هستند معطوف کنند.

,

"همت ناصری"، معاون صندوق کارآفرینی و امید استان ایلام در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار در این خصوص گفت: این صندوق تا آذرماه امسال پرداخت وام به متقاضیان داشته است.

,

وی اظهار کرد: از آذرماه امسال به بعد اعتبار صندوق بصورت یک دوازدهم شده است این یعنی اینکه اگر 12 میلیون وام تعلق بگیرد بصورت ماهی یک میلیون تومان تخصیص پیدا می کند.

,

ناصری افزود: از بهمن ماه به بعد خط اعتبارات قطع شده است و این مشکل نه تنها در ایلام بلکه در تمام کشور جاری است.

,

معاون صندوق کار آفرینی و امید تصریح کرد: آمار متقاضیان واجد شرایط دریافت وام را به مرکز فرستاده و در خواست تامین اعتبار برای پرداخت به متقاضیان را داده ایم اما اینکه اعتبار تعلق بگیرد یا نه را نمی توان پیش بینی کرد.

,

امید است مسئولان استان با توجه و تلاش بیشتر ، کورسوی امید را از جوانان بیکار استان نگرفته و با پیگیری های مجدانه، انگیزه جوانان که همان آینده سازان نظام جمهوری اسلامی هستند را به آنها بازگردانند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه