اخبار داغ

در گفتگو با دانا عنوان شد؛

تشکر نماینده اهواز از رهبر معظم انقلاب/ مشکلات خوزستان با نگاه ملی قابل حل است/ بیانات رهبر معظم انقلاب وظایف مسئولان را سنگین تر می‌کند

تشکر نماینده اهواز از رهبر معظم انقلاب/ مشکلات خوزستان با نگاه ملی قابل حل است/ بیانات رهبر معظم انقلاب وظایف مسئولان را سنگین تر می‌کند
همایون یوسفی با اشاره به بیانات امروز رهبر معظم انقلاب درخصوص مسائل و مشکلات استان خوزستان گفت: ما از جانب مردم خوزستان از عنایات ویژه ایشان و دغدغه‌ای که نسبت به مشکلات خوزستان دارند تشکر می‌کنیم و امیدواریم با عنایت ویژه رهبری و فضایی که به واسطه نظرات ایشان به وجود آمده مشکلات خوزستان به طور ویژه دیده شود و در راستای حل آن‌ها اقدام شود.
[

همایون یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به بیانات امروز رهبر معظم انقلاب درخصوص مسائل و مشکلات استان خوزستان اظهار داشت: ما از جانب مردم خوزستان از عنایات ویژه ایشان و دغدغه‌ای که نسبت به مشکلات خوزستان دارند تشکر می‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: امیدواریم با عنایت ویژه رهبری و فضایی که به واسطه نظرات ایشان به وجود آمده مشکلات خوزستان به طور ویژه دیده شود و در راستای حل آن‌ها اقدام شود.

,

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: حل مشکلات استان خوزستان، استانی نیست و این مشکلات با نگاه ملی قابل حل است.

,

یوسفی در خصوص شرایط کنونی مشکلات استان خوزستان عنوان کرد: در حال حاضر آب و برق وصل شده و گرد وغبار هم کمتر شده ولی این شرایط پایدار نیست و ما باید بتوانیم از فضایی که اکنون ایجاد شده استفاده کنیم و مشکلات خوزستان را به طور پایدار حل کنیم.

,

وی گفت: بیانات امروز رهبر معظم انقلاب وظایف همه مسئولان را سنگین تر می‌کند و نشان از توجه ویژه مقامات عالی کشور به خوزستان دارد چرا که اگر خوزستان قوی باشد کشور قوی خواهد بود و اگر ضعیف باشد منجر به ضعف در کشور می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه