اخبار داغ

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

کمبود 1000 پرستار در استان داریم

کمبود 1000 پرستار در استان داریم
قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ابراز کرد: متاسفانه در حال حاضر با کمبود 1000 پرستار در مراکز درمانی استان مواجه هستیم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "دانشجونیوز" ،حیدر عزیزنژاد، قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در جمع سرگروه های شجره طیبه بسیج جامعه پزشکی اظهار کرد: نکاتی که می تواند در حوزه حلقه های صالحین کارآمد باشد، بازگویی مواردهای بهداشتی و اصلاح الگوی سبک زندگی است که باید در حلقات صالحین تقویت شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "دانشجونیوز" ,

وی افزود: در الگوی اقتصاد مقاومتی باید وابستگی خود را به کشورهای دیگر قطع کنیم که خودکفایی در حوزه داروهای گرانقیمت از این دسته ها است.

,

عزیزنژاد با اشاره به اینکه هنوز دولت در حوزه سلامت به همه تعهدات خود عمل نکرده است تصریح کرد: برای طرح نظام سلامت در دولت 4800 میلیارد تومان در نظر گرفته شد اما پس از مدت ها فقط 800 میلیارد تومان به حساب نظام سلامت کشور واریز شده است که باید از مسئولان مطالبه گری شود.

,

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در بخش دیگری از صحبت های خود به مشکلات پرستاران بوشهری پرداخت و ابراز کرد: متاسفانه در حال حاضر با کمبود 1000 پرستار در مراکز درمانی استان مواجه هستیم اما با این وجود این پرستاران تمام تلاش خود را برای پر کردن کمبود ها داشته اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه