اخبار داغ

اشتغالزایی 120نفره مزارع پرورش ماهی در شهرستان لنده/ صادرات ماهی از لنده به سراسر کشور

اشتغالزایی 120نفره مزارع پرورش ماهی در شهرستان لنده/ صادرات ماهی از لنده به سراسر کشور
مدیرجهاد کشاورزی شهرستان لنده گفت: مزارع پرورش ماهی موگرمون لنده از جمله بهترین واحد های تولیدی در این شهرستان هستند که برای 20نفر به طور مستقیم و100نفر به طور غیر مستقیم شغل ایجاد کرده و ماهی قزل آلای خود را که با کیفیت ترین ماهی در سطح استان است را صادر می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مختار مشهدی زاده مدیرجهاد کشاورزی شهرستان لنده در گفت وگوی اختصاصی با خبرلنده با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: در سالی که مزین شده است به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، جهاد کشاورزی شهرستان لنده توانسته است اقدامات عملی خوبی در راستای اجرای طرح های کشاورزی در این شهرستان به ثمر برساند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  خبرلنده ,

وی افزود: اجرای طرح های مختلف کشاورزی، تولیدی و باغی وزراعی باعث شده است عملکرد حمایتی مسئولان استانی نیز دوچندان شود.

,

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان لنده تصریح کرد: اینجا طرح های مختلف اشتغالزایی به صورت مستقیم و غیر مستقیم در حوزه کشاورزی، دامی و باغی باعث شده است مایحتاج برخی از خانواده های این شهرستان تامین شود.

,

وی ضمن اشاره به فعالیت سه باب مزرعه پرورش ماهی در منطقه موگرمون تاکیدکرد: از سال 1380 تاکنون سه واحد تولیدی مزرعه پرورش ماهی با ظرفیت بیش از 1000تن در منطقه موگرمون مشغول فعالیت هستند که زمینه اشتغال 20نفر به طور مستقیم و بیش از 100نفر به طور غیرمستقیم را ایجاد کرده است.

,

مشهدی زاده اظهارکرد: کیفیت و بهره مندی از آبی زلال و گوارا باعث شده است محصول ماهی قزل آلای موگرمون به استان های تهران، یزد، قم، اهواز، یاسوج، کرمان و شیراز صادر گردد و نیاز مردم شهرستان لنده و شهرستان های همجوار را نیز تامین کرده است.

,

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لنده تصریح کرد: در ادامه این کیفیت محصول امسال نیز یکی از سه مزرعه تولید ماهی موگرمون به عنوان بهترین تولید کننده نمونه استانی نیز معرفی شود و افتخاری برای شهرستان کسب کند.

,

وی اظهارکرد: امیدواریم با همکاری بخش خصوصی علاوه بر افزایش سطح تولیدی در زمینه کیفیت روز افزون تولید ماهی قزل آلا بتوانیم شاهد اشتغالزایی بیشتر جوانان این شهرستان باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه