اخبار داغ

غول وحشتناک تفت، حقیقت یا شایعه؟

غول وحشتناک تفت، حقیقت یا شایعه؟
اصل داستان از آنجایی شروع می شود که پس از اعتراضات فراوان مردم، غسالخانه شهر تفت از محله شهرک بهاران(محسن خان) به کنار گلزار شهدای سرده تفت منتقل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح تفت، مدتی است شایعه پیدا شدن یک حیوان عجیب در شهر تفت، نُقل هر مجلس و نشست و برخاست، تفتی ها شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح تفت،,

شایعه ای که در آن گفته می شود:«یک غول بزرگ در گلزار شهدای محله سرده تفت پیدا شده که مردم تفت را به وحشت انداخته است؛ این حیوان به یک خودرو (سمند ) حمله کرده و ضربه ای به صندوق عقب این خودرو وارد کرده که سرنشین این خودرو از ترس وحشت زیاد تمام بدنش لکه شده و حال در بیمارستان بستری است؛ همچنین فیلم به پیوست آن ارسال می شود که گفته می شود: پشت دانشگاه ازاد تفت و با استفاده از دوربین دیجیتالی شکاری ضبط شده است.»

,

 

,

آیا این شایعه درست است؟

,

اول: اصل وجود غول و چنین حیوانی که در فیلم نشان داده می شود زیر سئوال است چراکه تاکنون چنین موجودی در ایران مشاهده نشده است.

,

دوم: طبیعت فیلم برداری شده، اصلا در تفت وجود خارجی ندارد؛ چنین منطقه ای با چنین پوششی گیاهی در هیچ کجای شهر تفت وجود ندارد.

,

سوم: گفته می شود غول در کوه های گلزار شهدا محله سرده مشاهده شده در صورتی که در فیلم گفته می شود پشت دانشگاه آزاد تفت، که این دو نقطه فاصله زیادی باهم دارند؟

,

 

,

چنین شایعاتی از کجا نشئت می گیرد؟

,

اصل داستان از آنجایی شروع می شود که پس از اعتراضات فراوان مردم، غسالخانه شهر تفت از محله محسن خان به کنار گلزار شهدای سرده تفت منتقل شد.

,

پس از مسکونی شدن آن منطقه(کنار گلزارشهدای سرده، شهرک فعلی امام علی(ع) تفت) و رونق گرفتن مسکونی این منطقه باعث شد تا غسالخانه برای مردم آن منطقه نیز دچار مزاحمت کند؛ طبق طرح ها و برنامه های اولیه قرار بوده این غسالخانه به پایین شهر تفت و دشت چم منتقل شود که این امر صورت نگرفته است.

,

هرچند نمی توان دلیل قطعی ایجاد چنین شایعاتی را موضوع غسالخانه دانست اما قطع به یقین این شایعه بی ربط به این موضوع نیست.

,

 

,

فیلم حقیقت دارد؟

,

در فیلم منتشر شده یک موجود عجیب و غریب که به آرامی با اندامی خمیده در بیابان های پرتغال در حال حرکت است کاربران فضای مجازی را متحیر کرده است. در این فیلم پیاده روی موجودی ناشناخته در بیابان های پرتغال نشان داده می شود که در آن جانوری ناشناخته قوزی روی دو پای خود حرکت می کند. سپس این موجود قد بلند و خمیده پشت بوته بلندی پنهان می شود.

,

برخی کاربران با دیدن این کلیپ بر این باورند که این موجود چوپاکابراست، «داستان چوپاکابرا، این جاندار افسانه ای در پورتوریکو آغاز شد که در یک مقطع زمانی کشاورزان بزهای خود را مرده در حالی که تمام خون این حیوان مکیده شده بود پیدا می کردند که گفته شده بود این اقدام توسط چوپاکابرا انجام شده بود» و تعدادی دیگر معتقدند این موجود پسرعموی پاگنده است.

,

در این فیلم موجود ناشناخته برای چند ثانیه از مقابل دروبین حرکت می کند و سپس محیط خاموش اطراف این بیابان در حالی که صدای مرموز پرندگان نیز شنیده می شود و یک ماشینی در آنجا پارک شده بود نشان داده می شود؛ این فیلم نخستین بار یک ماه پیش منتشر شده که بیش از 200 هزار بار مشاهده شده است.

,

انتهای پیام/م*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه