اخبار داغ

کارشناس هلال احمر بشرویه خبر داد؛

ایستگاه سلامت و پایگاه راهنمای هلال احمر ویژه نوروز در بشرویه فعال می شود/ آغاز بکار دوره بازآموزی امدادنجات در بشرویه

ایستگاه سلامت و پایگاه راهنمای هلال احمر ویژه نوروز در بشرویه فعال می شود/ آغاز بکار دوره بازآموزی امدادنجات در بشرویه
کارشناس هلال احمر بشرویه با اشاره به برپایی ابستگاه سلامت هم گفت: این ایستگاه شامل خدماتی از جمله فشار خون، تست قند و ... می باشد که به صورت رایگان به مسافران نوروزی ارائه می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پیام بشرویه، وفا  در نشست کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد خدمات سفر شهرستان بشرویه با اشاره به خدمات هلال احمر در ایام نوروز به مسافران خاطر نشان کرد: هلال احمر شهرستان بشرویه همچون گذشته در ایام نوروز برنامه های ویژه ای برای خدمت رسانی بهتر به مسافران نوروزی و زائران آقا علی بن موسی الرضا در نظر گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام بشرویه,

 

,

کارشناس جمعیت هلال احمر بشرویه افزود:این نهاد برای ایام نوروز 2 پایگاه هلال احمر را در ورودی های شهر در محل مسجد بین راهی امام رضا و مسجد ابوالفضل راه اندازی خواهد کرد که علاوه بر خدمات به مسافران نورزی ،ایستگاه سلامت نیز برپا خواهد کرد.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه هلال احمر بشر ویه آماده همکاری برای توزیع بروشورهای معرفی بشرویه می باشد گفت: جمعیت هلال احمر بشرویه هر ساله در توزیع بروشور و راهنمایی مسافران خدمات خوبی انجام داده و امسال نیز با ادارت مربوطه همکاری خواهد داشت.

,

 

,

وفا با اشاره به برپایی ابستگاه سلامت هم گفت: این ایستگاه شامل خدماتی از جمله فشار خون، تست قند و ... می باشد که به صورت رایگان به مسافران نوروزی ارائه می شود.

,

 

,

کارشناس جمعیت هلال احمر بشرویه از برپایی ایستگاه دوستدار کودک خبر داد و گفت: در کنار خدمات مختلف ، چادرهای دوستدار کودک راه اندازی می شود که در این فضا کودکان می توانند به کشیدن نقاشی و بازی کردن بپردازند

,

وفا همچنین با اشاره به خدمات امداد نجات جاده ای هم گفت: امدادگران بشرویه در پایگاه امداد و نجات جاده ای سه راهی بشرویه مستقر بوده و خدمت رسانی می کنند و در حال پیگیری برای راه اندازی یک پایگاه سیار امداد و نجات نیز هستیم.

,

 

,

وی از برگزاری دوره های بازآموزی امداد و نجات منطقه ای به میزبانی بشرویه خبر داد و گفت: این دوره در شهرستان بشرویه برگزار شده و امدادگران از شهرستان های بشرویه، فردوس، سرایان و طبس حضور دارند.

,

 

,

 

,

کارشناس جمعیت هلال احمر بشرویه در ادامه با تاکید بر مسئولیت پذیری نصب بنرها خاطر نشان کرد: یکی از مشکلاتی که هر ساله در ایام عید به وجود می آید ،از بین رفتن بنرها در اثر وزش بادهای موسمی و ایجاد مزاحمت در محل رفت و آمد است که باید تاکید شود مسئولیت جمع آوری بنرها بر عهده نهاد، نصب کننده آن باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه