اخبار داغ

اختصاص20 آموزشگاه برای اسکان میهمانان نوروزی در میناب

اختصاص20 آموزشگاه برای اسکان میهمانان نوروزی در میناب
مدیرآموزش وپرورش میناب از اختصاص 133 کلاس درس در 20مدرسه جهت اسکان و پذیرایی از میهمانان نوروزی قشر فرهنگی در این شهرستان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا سالاری ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب در گفتگو با میناب جنوب اظهار داشت: نوروز سال 96تعداد 133کلاس درس در 20 آموزشگاه  آماده اسکان میهمانان فرهنگی از سراسر کشور می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میناب جنوب ,

وی با بیان اینکه در سال گذشته 128 کلاس درس پذیرای میمانان فرهنگی بوده است،افزود: با توجه به استقبال مردم ازسفربه شهرستان میناب2مدرسه با ظرفیت 5کلاس درس وهمچنین مرکز رفاهی بصورت ویژه با12تخت ویک اتاق عمومی 20نفره به این ظرفیت اضافه شده است.

,

به گفته مدیرآموزش وپرورش میناب درنوروز سال گذشته 10 هزار و 149نفرروزدر 18آموزشگاه و128کلاس درس در ستاد اسکان میناب پذیرش شده اند .

,

سالاری پیش بینی کرد با توجه به استقبال میهمانان نوروزی از جاذبه های گردشگری در سواحل مکران و قرار گیری  شهرستان در ورودی شهرستان های سیریک، جاسک و بشاگرد با افزایش جمعیت نسبت به سال گذشته از میهمانان نوروزی قشر فرهنگی از استان های مختلف خواهیم بود.

,

وی از برسی وضعیت و امکانات موجود مدارس طرح اسکان سخن گفت و تاکیدکرد:طی روزهای آینده و منتهی با پایان سال تمامی امکانات رفاهی این مدارس تکمیل،ارسال ونصب خواهد شد.

,

مدیرآموزش وپرورش میناب همچنین از آمادگی سالنهای ورزشی مدارس در مواقع اضطراری به هنگام بارش باران های فصلی یا افزایش تعداد مراجعین به ستادهای مستقردر این شهرستان خبرداد و گفت: مدارس شهرهای تیرور و هشتبندی و روستای گبرانی نیز،با توجه به بعد مسافت با مرکز شهرستان میناب آمادگی پذیرش مهمانان فرهنگی را دارد.

,

گفتنی است استان های همجوارکرمان، فارس و یزد بیشترین میهمانان نوروزی پذیرش شده را در ستاد اسکان این شهرستان  در سال های گذشته به خود اختصاص داده است.

,

انتهای پیام/

,

 

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه