اخبار داغ

آذربایجان‌شرقی در 24 ساعتی که گذشت؛

بیش از 141 هزار عدد مواد محترقه در مرند کشف شد/ نجات زن جوان باردار در بخش کندوان میانه/ انتقاد یک فرماندار از دولت!

بیش از 141 هزار عدد مواد محترقه در مرند کشف شد/ نجات زن جوان باردار در بخش کندوان میانه/ انتقاد یک فرماندار از دولت!
خلاصه‌ای از اخبار مهم شهرستان‌های استان طی 24 ساعت گذشته را می‌خوانید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، وجود رسانه‌های متعدد و مشغله‌های روزمره موجب می‌شود اکثریت مخاطبان از دست‌یابی به محتوای تمامی  پایگاه‌های خبری باز بمانند و به علت تمرکز بیشتر رسانه‌ها بر رویدادهای مرکز استان، از وقوع اتفاقات مهم در سایر شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی مطلع نشوند. در همین راستا پایگاه اطلاع رسانی آناج به صورت روزانه اهم اخبار مناطق مختلف استان را در قالب خبری منتشر می‌کند تا مخاطبان بتوانند با سهولت بیشتری از مطالب رسانه‌های شهرستانی بهره‌مند شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

در ادامه مطالب سایت‌های خبری شهرستان‌های استان را می‌بینیم:

,

وعده تکمیل آزاد راه تبریز – سهند رکورددار خلف وعده مسئولان

, وعده تکمیل آزاد راه تبریز – سهند رکورددار خلف وعده مسئولان , وعده تکمیل آزاد راه تبریز – سهند رکورددار خلف وعده مسئولان ,

پایگاه خبری اوشکایا در گزارشی نوشت: این پروژه که به واسطه احداث واحدهای مسکن مهر و افزایش انفجار گونه جمعیت در شهر جدید سهند به یکی از حیاتی ترین پروژه‌‌های کلانشهر تبریز تبدیل شده است همچنان در سریال خلف وعده مسئولان روزهای ناتمامی را می‌گذراند تا جایی که از اولین وعده یکی از مسئولان وقت برای بهره برداری از این آزادراه ۱۹۸۰ شب می‌گذرد و هنوز خبری از افتتاح نیست.

, پایگاه خبری اوشکایا,

کشف بیش از 141 هزار عدد مواد محترقه در مرند

, کشف بیش از 141 هزار عدد مواد محترقه در مرند, کشف بیش از 141 هزار عدد مواد محترقه در مرند,

پایگاه خبری پیام مرند نوشت: کاظم دهقانی اظهار داشت: در اجرای طرح برخورد با تهیه و فروشندگان مواد محترقه، ماموران انتظامی در پی کسب اخبار و اطلاعاتی مبنی بر تهیه و دپو انواع مواد محترقه جهت فروش در ایام پایانی سال در محل های اعلامی حاضر و در بازرسی از آنها 141هزار و 800 عدد انواع مواد محترقه را کشف کردند.

, پایگاه خبری پیام مرند,

وی افزود: در این راستا سه نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

,

حضور جهان همتا سیکلت بناب در لیگ ۲ فوتسال ایران

, حضور جهان همتا سیکلت بناب در لیگ ۲ فوتسال ایران, حضور جهان همتا سیکلت بناب در لیگ ۲ فوتسال ایران,

 سید مجید یزدانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب در گفت‌وگو با پایگاه خبری انعکاس بناب نوشت، گفت: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته و نظر موافق مدیر کارخانه جهان همتا سیکلت بناب، تیم فوتسال جهان همتا سیکلت به عنوان نماینده استان در مسابقات لیگ دسته ۲ کشور حضور خواهد یافت.

, پایگاه خبری انعکاس بناب,

فرج‌اللهی: درگذشته فاصله بین مسئولین و قشر جوان کشور بسیار زیاد بود

, فرج‌اللهی: درگذشته فاصله بین مسئولین و قشر جوان کشور بسیار زیاد بود, فرج‌اللهی: درگذشته فاصله بین مسئولین و قشر جوان کشور بسیار زیاد بود,

پایگاه خبری انعکاس بناب نوشت: ولی‌الله فرج‌اللهی ظهر امروز در ستاد ساماندهی امور جوانا آذربایجان شرقی با بیان اینکه جوان یک ظرفیت پرانرژی در جامعه محسوب می‌شود، اظهار داشت: با توجه به حساسیت قشر جوان در جامعه، اگر از این قشر غفلت کنیم، درگیر آسیب‌های زیادی خواهیم بود.

, پایگاه خبری انعکاس بناب,

وی اضافه کرد: توجه به جوانان و احساس انس با آنها می‌تواند انگیزه جوان را افزایش داده و مانع از لغزندگی جوانان در زندگی شود.

,

آشنایی با مفاهیم دفاع مقدس، هدف اردوهای راهیان نور است

, آشنایی با مفاهیم دفاع مقدس، هدف اردوهای راهیان نور است, آشنایی با مفاهیم دفاع مقدس، هدف اردوهای راهیان نور است,

سرهنگ محمدرضا هنرورروز چهارشنبه در حاشیه اعزام دانش آموزان این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب در گفت‌وگو با پایگاه خبری فرهنگ عجب شیر اظهار کرد: دانش آموزان باید بدانند که رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس چه فداکاری هایی را در دفاع از کشور انجام داده‌اند.

, پایگاه خبری فرهنگ عجب شیر,

وی با اشاره به اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور گفت: برگزاری این اردوها، آثار و برکات مثبتی از جمله آشنا شدن با فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه رزمندگان را در پی دارد.

,

نجات زن جوان باردار در بخش کندوان میانه

, نجات زن جوان باردار در بخش کندوان میانه, نجات زن جوان باردار در بخش کندوان میانه,

بخشدار کندوان روز چهارشنبه در گفت‌‌وگو با پایگاه خبری میانا، درباره این حادثه ختم به خیر شده، ابراز داشت: دیروز طی تماسی از روستای حصار میدان داغی از توابع این بخش مطلع شدیم که مادر باردار 28 ساله ای که هشت ماهه باردار بود دچار خونریزی شدید، افت فشار و ضربان نامنظم شده و نیاز مبرم به مراقبت های درمانی دارد.

, پایگاه خبری میانا,

محمود زرین، با بیان اینکه مسیر روستای حصار میدان داغی دارای پیچ و خم بسیار و صعب العبور است، افزود: به علت وجود برف سنگین و برودت هوا ستاد بحران متشکل از هلال احمر، اورژانش، عوامل بخشداری، راه و شهرسازی، نیروی انتظامی، اهالی روستا و دهیاران تشکیل جلسه داد و درساعت 23 شب گذشته با اکیپی عازم روستا شده و برای بازگشایی مسیر از روستای چشمه کش، خواستار بولدوز شخصی شدیم.

,

فرماندار اهر: ثبت نام انتخابات میان دوره‌ای مجلس از 8 اسفند آغاز می شود

, فرماندار اهر: ثبت نام انتخابات میان دوره‌ای مجلس از 8 اسفند آغاز می شود, فرماندار اهر: ثبت نام انتخابات میان دوره‌ای مجلس از 8 اسفند آغاز می شود,

پایگاه خبری اهر وصال نوشت: محمد عابدی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اعتقاد و التزام عملی به اسلام، التزام عملی به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی و تابعیت کشور ایران از شرایط ثبت‌نام کنندگان برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی است، افزود: کسانی که جهت تحکیم مبانی رژیم سابق نقش مؤثر داشته‌ اند، ملاکین بزرگ که زمین‌های موات را به نام خود ثبت کرده‌اند، وابستگان تشکیلاتی و هواداران احزاب، سازمان‌ها و گروه‌هایی که غیرقانونی بودن آنها از طرف مقامات صالحه اعلام‌ شده، از ثبت‌نام در این انتخابات محروم‌ هستند.

, پایگاه خبری اهر وصال,

انتقاد فرماندار ورزقان از محاسبه پلکانی بهای گاز

, انتقاد فرماندار ورزقان از محاسبه پلکانی بهای گاز, انتقاد فرماندار ورزقان از محاسبه پلکانی بهای گاز,

پایگاه خبری آوای ورزقان نوشت: حسن یحیوی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به سردسیری و کوهستانی منطقه و زمستان زودرس، سردی و بارش برف در این شهرستان به بیش از 6 ماه در سال می رسد، گفت: در سال های گذشته گازبهای مصرفی در ماه های سرد سال از 15 آبان تا 15 فروردین سال بعد با تعرفه 44 تومان برای هر مترمکعب محاسبه می شد که الان این مدت 5 ماه در سال به 4 ماه کاهش یافته است.

, پایگاه خبری آوای ورزقان,

وی افزود: این درحالی است که دمای هوای این شهرستان گاهی به 30 درجه سانتی گراد زیر صفر هم می رسد و هوای زمستانی از مهرماه شروع و تا پایان اردیبهشت سال بعد ادامه می یابد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه