اخبار داغ

دبیر اجرایی همایش ملی حقوق سبز:

آغاز همایش ملی حقوق سبز در گلستان با حضور دادشتان کشور/ ارسال ۶۰ مقاله به دبیرخانه همایش

آغاز همایش ملی حقوق سبز در گلستان با حضور دادشتان کشور/ ارسال ۶۰ مقاله به دبیرخانه همایش
استان گلستان "میزبان همایش ملی حقوق سبز" در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان است که با حضور دادستان کشور و همچنین اساتید برجسته استانی و صاحب نظران کشوری برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "علی اکبر اسمعیلی" دبیر اجرایی همایش ملی حقوق سبز در استان گلستان در حاشیه برگزاری این همایش گفت: متولی این همایش، سازمان بسیج حقوق‌دانان کشور است تا بتواند به عنوان نهاد مردمی چالش‌های امنیتی که تخریب‌های محیط زیستی، آلودگی‌ها و پسماندها برای جامعه ایجاد می کند، بهتر نشان دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

وی افزود: این همایش امروز صبح( پنج شنبه) در سالن همایش های دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار می شود و سخنران ویژه ی آن "حجت الاسلام محمدجعفر منتظری" دادستان کل کشور است .

,

"اسمعیلی" در پاسخ به این سوال که چه گروه از افراد در این همایش ملی حضور پیدا میکنند تصریح کرد: در برگزاری این همایش 550 نفر از استادان دانشگاه ها و کارشناسان حوزه قضایی مشارکت دارند.

,

دبیر اجرایی همایش ملی حقوق سبز در پاسخ به این سوال که اهداف برگزاری این همایش ملی در چه خصوصی است، گفت: برای بررسی راهکارهای قانونی حمایت از محیط زیست و  حساس کردن مردم ، مسئولان و فعالان زیست محیطی به چالش های زیست محیطی استان های شمالی به ویژه گلستان، علت برگزاری اسن همایش ملی است.

,

همچنین "اسمعیلی" در همین راستا، در پاسخ به این سوال که چه میزان مقاله از صاحب نظران به دبیرخانه این همایش ارسال شده است، افزود: از ۶۰ مقاله ارسال شده به دبیرخانه این همایش ، سه مقاله منتخب شده است و تعدادی از مقاله ها هم در قالب پوستر ارائه خواهد شد.

,

وی در پایان یادآور این مطلب که در حاشیه این همایش 4 کارگروه تخصصی نیز تشکیل شده است تصریح کرد: امید است با برگزاری این همایش، خروجی خوبی را شاهد باشیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه