اخبار داغ

مسئول سازمان اردویی سپاه انصارالحسین(ع) :

ابراز رضایت رهبرانقلاب از اردوهای راهیان نور نشان دهنده تاثیرگذاری سفر به مناطق عملیاتی است

ابراز رضایت رهبرانقلاب از اردوهای راهیان نور نشان دهنده تاثیرگذاری سفر به مناطق عملیاتی است
ترکمان با بیان اینکه راهیان نور باعث آشنایی نسل امروز با نسل جنگ می شود، گفت: ابراز رضایت رهبرانقلاب از اردوهای راهیان نور نشان دهنده تاثیرگذاری سفر به مناطق عملیاتی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار؛ حسن ترکمان مسئول مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالحسین(ع) همدان در گفتگو با کوله بار با بیان اینکه راهیان نور باعث آشنایی نسل امروز با نسل جنگ می شود، گفت: ابراز رضایت رهبرانقلاب از اردوهای راهیان نور نشان دهنده تاثیرگذاری سفر به مناطق عملیاتی است.

,  شبکه اطلاع رسانی راه دانا , شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  کوله بار, کوله بار, کوله بار,
 
,
 
,
وی ادامه داد: در گذشته، سفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس فقط به ایام نوروز ختم می شد اما بحمدالله اکنون شاهد اعزام های کاروان های راهیان نور در طول سال به مناطق علمیاتی دفاع مقدس جنوب، غرب، شمال غرب، راهیان نور دریایی هستیم.
,
 
,
 
,
ترکمان خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ دفاع مقدس در میان نسل های امروزی باعث آشناسازی این نسل با فرهنگ دوران دفاع مقدس می شود و حضور جوانان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس باعث شکل گیری تفکری به نام مدافعان حرم شده است، چرا که اعزام مدافعان حرم برای دفاع از اسلام نیز هم راستا با اهداف شهدای دفاع مقدس است.
,
 
,
مسئول اردویی سپاه انصارالحسین(ع) همدان در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه بسیج توانسته جایگاه اصلی خود را در جامعه به دست بیاورد و در عرصه های مختلف علمی،سیاسی،اقتصادی، اجتماعی،فرهنگی و ... شاهد هنرنمایی بسیج هستیم، گفت: بسیجیان عزیز با تبیین وضعیت موجود، باید با استقامت، پایداری و روحیه انقلابی راه خود را ادامه دهند و با عمل به گفتمان امام خامنه‌ای عزیز، نقش و کارکرد خود را نشان دهند.
,
 
,
وی ادامه داد: اکنون‌که 38 سال از فرمان تاریخی امام (ره) برای تشکیل بسیج مستضعفین گذشته، می‌توان گفت بسیج یک برند جهانی است و توانسته به خارج از مرزها ورود پیدا کند و حال ثمره این شجره طیبه را در سوریه و عراق مشاهده می‌کنیم.
,
 
,
مسئول مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالحسین(ع) همدان در ادامه خاطر نشان کرد: تفکر بسیجی چیزی جز انقلابی گری، مدیریت جهادی، استکبارستیزی، دشمن‌ستیزی، ایثارگری و تکلیف گرایی نیست و بسیجیان به بسیجی بودن خود افتخار کنند، چون الگوی تمام‌عیار بسیجیان امام علی علیه‌السلام است که تمام وجودش وقف اسلام بود.
,
 
,
ترکمان در پایان افزود: نتایجی که بسیج بعد از تشکیل داشته شامل نقش آفرینی در پیروزی انقلاب تا بعد از جنگ و مشارکت مردمی است و باید گفت که بسیج از بطن مساجد تشکیل شده و اولین نتیجه آن هم مبارزه با منافقین و تروریست بود آن هم زمانی که مشکلات مدیریتی مطرح بود.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه