اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت ودرمان دهگلان در آئیین افتتاح نمایشگاه سلامت مردان:

حفظ و ارتقاء سلامت مردان یکی از مهم ترین ابعاد توسعه جامعه محسوب می گردد

حفظ و ارتقاء سلامت مردان یکی از مهم ترین ابعاد توسعه جامعه محسوب می گردد
مدیر شبکه بهداشت و درمان دهگلان در آئیین افتتاح نمایشگاه سلامت مردان حفظ و ارتقاء سلامت مردان یکی از مهم ترین ابعاد توسعه جامعه محسوب می گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دهگلان شیدا، به مناسبت هفته ملی سلامت مردان  نمایشگاهی با مشارکت شبکه بهداشت و درمان ، پلیس راهنمایی ور انندگی و هلال احمر دهگلان برپاشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دهگلان شیدا,


    


آرام خالدیان مدیر شبکه بهداشت و درمان دهگلان در آئیین افتتاح نمایشگاه سلامت مردان ضمن تبریک هفته ملی سلامت مردان گفت: از اول اسفند تا هفتم اسفند ماه هفته ملی سلامت مردان با هدف حساس سازی مردان نسبت به سلامت خود و اشاعه فرهنگ پیشگیری و تشخیص زود هنگام بیماری های خطرناک در مردان نامگذاری شده است.

,
,
,
,
,


وی افزود: سلامت مردان، سلامت طبقه ی فعال جامعه و موجب رشد اقتصاد و فرهنگ آن جامعه است و برای داشتن جامعه و خانواده سالم باید مردان سالم داشته باشیم.

,
,


خالدیان گفت: حفظ و ارتقاء سلامت مردان یکی از مهم ترین ابعاد توسعه جامعه محسوب می گردد، زیرا با توجه به نقش مردان به عنوان محور اصلی اقتصاد خانواده و نیروی کار در جامعه تلاش برای تامین سلامت جسمی،روحی روانی آن تاثیر بسزایی درپ یشرفت اقتصادی،اجتماعی،فرهنگی،بهداشتی خواهد داشت.

,
,


وی خاطر نشان ساخت: طبق بررسی های انجام شده بیشتر آسیب ها و بیماری ها مانند حوادث ترافیکی، بیماری های قلبی، سرطانها در جنس مذکر بیشتر بوده و متاسفانه به دلایل مختلف تا بروز مراحل خطرناک به تاخیر می اندازند.

,
,


 خالدیان گفت: مهم ترین موضوعات روزهای هفته ملی سلامت مردان تغذیه سالم، پرهیز از مصرف دخانیات و الکل، ورزش، پیشگیری از صدمات جسمی و روحی حوادث ترافیکی،پیشگیری از استرس و اضطراب شغلی ، جلوگیری از فشار خون، دیابت و..  می باشد.

,
,


در ادامه  یار احمدی ضمن تشکر از حضور شرکت کنندگان در راستای فرهنگ سازی و اهمیت مشارکت مردم در رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی مطالبی را ارائه نمودند.

,
,



گفتنی است برپایی چادر اندازه گیری فشار خون و آموزش عوامل خطر بیماریهای قلبی عروقی، دیابت و فشار خون از دیگر فعالیت های انجام شده توسط شبکه بهداشت و درمان و هلال احمر بود که در راستای افزایش اطلاع رسانی وآگاهی سازی مردم در زمینه بیماری های شغلی، سرطان ها، ایدز و سایر بیماریها بروشورهای آموزشی در میان بازدید کنندگان از نمایشگاه و آحاد مختلف مردم توزیع گردید.

,
,
,

انتهای پیام/

 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه