اخبار داغ

رییس اتاق بازرگانی گرگان:

دغدغه اتاق بازرگانی گرگان، توسعه اقتصادی استان است

دغدغه اتاق بازرگانی گرگان، توسعه اقتصادی استان است
رییس اتاق بازرگانی گرگان با بیان این مطلب که دغدغه اصلی اتاق بازرگانی به عنوان نماینده بخش خصوصی، رسالت توسعه اقتصادی استان گلستان است، افزود: خوشبختانه دید وزارت خانه ها و حاکمیت استان به توسعه سرمایه گذاری می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "رمضان بهرامی" رییس اتاق بازرگانی گرگان در حاشیه دیدار با برخی از  فرمانداران استان گلستان ضمن اشاره به اهمیت این نشست گفت: تکی از دغدغه های اتاق بعنوان نماینده بخش خصوصی و رسالت توسعه اقتصادی استان، معرفی ظرفیت های گلستان می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین, کاسب امین, "رمضان بهرامی" رییس اتاق بازرگانی گرگان در حاشیه دیدار با برخی از  فرمانداران استان گلستان ضمن اشاره به اهمیت این نشست گفت: تکی از دغدغه های اتاق بعنوان نماینده بخش خصوصی و رسالت توسعه اقتصادی استان، معرفی ظرفیت های گلستان می باشد.,

وی  اظهار کرد: خوشبختانه دید وزارت خانه ها و حاکمیت استان به توسعه سرمایه گذاری در این استان  است که قابل تقدیر است.

, وی  اظهار کرد: خوشبختانه دید وزارت خانه ها و حاکمیت استان به توسعه سرمایه گذاری در این استان  است که قابل تقدیر است.,

"بهرامی" تصریح کرد: به دنبال این مهم هستیم که برای هر شهرستان یک بسته اطلاعاتی از ظرفیت سرمایه گذاری تدوین کنیم که این موضوع نیاز به همکاری شهرستان ها در این خصوص را خواستاریم.

, "بهرامی" تصریح کرد: به دنبال این مهم هستیم که برای هر شهرستان یک بسته اطلاعاتی از ظرفیت سرمایه گذاری تدوین کنیم که این موضوع نیاز به همکاری شهرستان ها در این خصوص را خواستاریم.,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه