اخبار داغ

حواشی خواندنی سومین دوره مسابقات فوتسال جام جهانی هنرمندان جهان در همدان:

بنویسید جام جهانی فوتبال بخوانید جام جهانی فوتسال!

بنویسید جام جهانی فوتبال بخوانید جام جهانی فوتسال!
سومین دوره مسابقات فوتسال جام جهانی هنرمندان جهان که با حضور 9 تیم در حالی در پایتخت تاریخ و تمدن برگزار شد که حواشی ورزشی زیادی را به دنبال خود داشت که خواندن آن خالی از لطف نیست .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  همدان ورزش،سومین دوره مسابقات فوتسال جام جهانی هنرمندان جهان که با حضور 9 تیم در حالی در پایتخت تاریخ و تمدن برگزار شد که حواشی ورزشی زیادی را به دنبال خود داشت که خواندن آن خالی از لطف نیست .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, همدان ورزش, همدان ورزش,

 

,

تیزرهای تبلیغاتی سومین دوره مسابقات فوتسال جام جهانی هنرمندان جهان که با حضور 9 تیم بود به میزبانی همدان برگزار شد اما متولیان استانی هنوز مجوز برگزاری این رویداد مهم را تا دقیقه نود صادر نکرده بودند.

,

 

,

گر چه همچنان سکوهای خالی سالن 6 هزار نفری انقلاب به شدت توی ذوق میزند اما استقبال تماشاچیان همدانی هیچ تغییری نمی کرد و تبلیغات و اطلاع رسانی این مسابقات بسیار ضعیف ابود.

,

 

,

با وجود تبلیغات فراوان در زمینه پوشش این مسابقات تصویربرداری بازیها به شدت ضعیف بود.

,

 

,

همدان در حالی میزبان جام جهانی هنرمندان شد  که هیچ خروجی برای این شهر نداشته است! مشخص نیست ملاک آقایان برای میزبانی همدان چه بود؟

,

, ,

* ترکیه زنگ تفریح تیم های شرکت کننده در جام

, * ترکیه زنگ تفریح تیم های شرکت کننده در جام , * ترکیه زنگ تفریح تیم های شرکت کننده در جام ,

 

,

بازار سلفی و عکس های برخی خبرنگاران با تیم های فوتسال هنرمندان در هتل باباطاهر داغ بود! برخی خبرنگاران از حضور هنرمندان نه چندان محبوب و مطرح! به ذوق آمده بودند!

,

 

,

ترکیه با بازیهای ضعیف و عملکرد نامطلوب خود زنگ تفریح تیم های حاضر در جام جهانی فوتبال هنرمندان شده بود .

,

حضور شماری از بانوان در سالن انقلاب همدان و تشویق تیم ایران اتفاق جالبی بود که اعتراض برخی را به دنبال داشت .

,

 

,

, ,

همدان در حالی میزبان رقابت های جام جهانی مینی فوتبال هنرمندان شد که از پوریا خسروی تنها بازیکن همدانی تیم ایران کمتر استفاده می شد.

,

 

,

 

,

وی در اغلب بازی ها دقایق ناچیز حضور پیدا می کرد.

,

 

,

در حالی که این سومین میزبانی کشورمان بعد از قشم و تهران به همدانی ها رسیده اما مسئولان استان برگزاری این مسابقات بهانه های مختلفی دارند و به نوعی این رقابت جذاب را در زمین و هوا قرار دادند.

,

 

,

 

,

همه این اتفاقات جالب در حالی صورت میگیرید که تیم ارمنستان یکشنبه شب وارد همدان و در هتل باباطاهر ساکن شده و تیم ملی برزیل هم بعد از تشریفات گمرگی و  رویداد ساعت 10 فرودگاه امام خمینی را به سمت همدان ترک کردند.

,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه