اخبار داغ

فساد های اخلاقی گسترده در پشت صحنه استیج "من و تو"

فساد های اخلاقی گسترده  در پشت صحنه استیج "من و تو"
برنامه استیج من وتو مدتی است که شروع شده و مثل سال گذشته با اعتراضات زیادی رو به رو بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انقلاب نیوز،البته این برنامه طبق گفته برخی از تحلیل‌گران رسانه برای سیاسیون منافعی هم داشته مثل این مورد که با شروع این برنامه بخش بزرگی از انرژی‌های نهفته کاربران شبکه‌های اجتماعی و میل‌شان به بحث‌های فیس‌بوکی و فحش و فحش‌کاری در یکجا جمع شده و افراد می‌توانند به راحتی انرژی‌های نهفته‌شان را در صفحه فیس‌بوک و اینستاگرام شبکه من و تو، با فحش دادن به داوران و شرکت کنندگان تخلیه کنند تا وقتی به مسائل سیاسی و چالش های انتخاباتی و موج‌های توئیتری می رسند انرژی کمتری برای بحث کردن و فحش دادن یا ترند کردن یک زندانی داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز,

اما برنامه استیج در شبکه من‌و‌تو علاوه بر انتقادات فراوان مخاطبان، این بار هم با مشکلی تازه روبرو شده است.

,

شبکه من و تو مدتی است که با بحران‌های مختلفی ازجمله مسائل اقتصادی، کاهش مخاطب و عدم توانایی در ارائه برنامه‌های متنوع روبرو شده است که این موضوع منجر به جدا شدن عده زیادی از مخاطبان آن شده است.

,

از زمان شروع قسمت دوم این برنامه اعتراضات در همان روزهای اول شروع شد این برنامه که در سال گذشته همچون سلف خود یعنی آکادمی گوگوش حاشیه های فراوانی داشت امسال هم از این حاشیه‌ها بی نصیب نبوده است.

,

چند هفته پیش بود که از یک خواننده افغانی در این برنامه دعوت شده بود. الهه سرور در بخش معرفی خود که گویا با تیم مدیریت استیج هماهنگ بود از برخورد نژادپرستانه معلمش در ایران سخن گفت که به خاطر شاگرد اول بودن او به عنوان یک «افغانی»، به دیگر شاگردانش سرکوفت می‌زده است.اما این موضوع از طرف داوران به سوژه تقابل ملت ایران و افغانستان انجامید و  علیرغم اشتراکات قومی، نژادی فرهنگی و ملی که در این دو کشور وجود دارد شهرام آذر (سندی) با به کار بردن یک عبارت تند برنامه مدیران استیج در راستای اختلاف افکنی را تکمیل نمود. وی آرزو کرد ایرانیانی که فاشیست هستند، از کشور ایران به خارج از کشور بیایند و طعم فاشیسم واقعی را بچشند.

,

همچنین آرش سرطان یکی از خوانندگان این برنامه که چند روز پیش از این برنامه حذف شد در شبکه مجازی خودش در اینستاگرامش نوشت که بزودی تمام مشکلات و مسائل زشت این شبکه ماهواره‌ای را بر ملاء خواهد کرد وی همچنین نوشت که بزودی اهنگ و ویدئو کلیپی خواهد ساخت که به مسائل فساد و پشت پرده شبکه من‌و‌تو و برنامه استیج مربوط است.

,

, ,

آرام بلند‌پز یکی از مجریان سابق این شبکه که خود را یک همجنس باز می داند در مصاحبه با یک خبرگزاری گفته انتخابهای اشتباهی در این برنامه وجود دارد مثلا داوران این مسابقه همگی مرد هستند و این موضوع باعث می شود که این مردان که در گروههای با چند تن از خوانندگان که برخی از آنها زن هستند با مشکلاتی مواجه شوند.

,

وی اعتراض یکی از خوانندگان به نام سولماز در برنامه سال گذشته استیج را مشکل وی با رضا روحانی یکی از داوران استیج دانست که ظاهرا بر سر روابط جنسی با وی به مشکل برخورده بود.

,

بلند پز در ادامه می گوید خیلی از کسانی که در طول برنامه استیج برای مراحل بالاتر انتخاب می شوند را داوران انتخاب نمی کنند بلکه این انتخاب شخص رها اعتمادی است و داوران هیچ دخالتی در این امر ندارند.

,

وی در قسمتی دیگر از مصاحبه خود می گوید که رها اعتمادی اصلا تخصصی در امر آواز ندارد و خیلی از کارهای خود را دیمی انجام می دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه