اخبار داغ

با نزدیک شدن به چهارشنه پایان سال؛

تشکیل کمپین "قهرمانان بی ادعا" در صومعه سرا

تشکیل کمپین "قهرمانان بی ادعا" در صومعه سرا
شکل گرفتن کمپین "قهرمان بی ادعا" در حمایت از آتشنشانان و استفاده نکردن از مواد منفجره در چهارشنبه پایان سال در صومعه سرا.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از واران خبر: مدتی است از حادثه تاسف بار پلاسکو تهران و شهادت دلیرمردان آتشنشان کشورمان میگذرد، در همان روز های نخست این حادثه بسیاری از هموطنان برای همراهی و حمایت از آتشنشانان به صورت مجازی پیامی را دست به دست میکردند با موضوع عدم مصرف مواد منفجره در چهارشنبه پایان سال و ایجاد فضای بدون استرس برای آتشنشانان عزیز که با گذشت مدتی از آن حادثه این کمپین با اسم " قهرمانان بی ادعا" شناخته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, واران خبر,

هر ساله با نزدیک شدن به چهار شنبه پایان سال نیروهای آتشنشانی در آماده باش به سر میبرند تا این روز به پایان برسد، طبق گفته آتشنشانان این روز همواره همراه با استرس برای همه بوده و معمولا هم همراه با حادثه هم برای مردم و هم آتشنشانان کشورمان.

,

بر اساس آمار اعلامی اورژانس کشور در حوادث چهار شنبه سوری سال 94 سه فرد فوت شد،حداقل 10 مورد قطع عضو وجود داشته و در مجموع 259 نفر دچار مصدومیت و راهی بیمارستان شدند.

,

باید به این موضوع توجه داشت که از این آمار تعدادی هم از هموطنان آتشنشان ما بوده اند که برای کمک و خاموش کردن آتش عازم منطقه شده و در حین اطفا حریق و انفجار مواد دچار آسیب شده اند.

,

امید واریم امسال تمام مردم ایران با عدم استفاده از مواد منفجره و ایجاد آتش و یا هر گونه اقدام خطرناکی سال نو را برای آتشنشانان عزیز با خاطره ایی خوب به پایان برسانند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه