اخبار داغ

فیفا یک بار دیگر ملوان را تهدید کرد:

مهلت ۳ هفته ای فیفا به ملوان، برای فرار از کسر امتیاز

مهلت ۳ هفته ای فیفا به ملوان، برای فرار از کسر امتیاز
فیفا با ارسال نامه ای به باشگاه ملوان و تهدید به کسر 6 امتیاز، تاکید کرد این باشگاه باید 300 هزار دلار جریمه را به زولان زلاتکوفسکی بازیکن بلغارستانی و سابق این تیم بپردازد و برای اینکار 3 هفته بیشتر مهلت ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  افق انزلی چند هفته ای است که شنیده می شود باشگاه ملوان در صورت عدم پرداخت مبلغ ۵۰۰ هزار دلار به بازیکن شاکی و اسبق این تیم در خطر کسر امتیاز قرار خواهد گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, افق انزلی,

اکنون فیفا با اعلام اینکه باشگاه ملوان علاوه بر جریمه مذکور باید هزینه تاخیر و دادرسی را نیز بپردازد سه هفته نیز به ملوان فرصت پرداخت داده است و الا انزلیچی ها باید منتظر کسر ۶ امتیاز و سقوط چند پله ای ملوان باشند.

,

فدراسیون فوتبال با ابلاغ این نامه به باشگاه ملوان خطر کسر امتیاز را به انزلی چی ها که در کورس صعود به لیگ برتر هستند، یادآوری کرده و تاکید دارد در صورت عدم همکاری عواقب این موضوع با خود باشگاه ملوان خواهد بود. البته ملوانی ها با اطلاع از این موضوع به دنبال حل مشکل هستند تا در سال خوب خود در لیگ دسته اول بر اثر این شکایت امتیازی از دست ندهند.

,

احمد دنیامالی رئیس هیات مدیره ملوان در شرایطی که پرداخت این مبلغ سنگین نیز واقعا فشار زیادی به این باشگاه وارد خواهد کرد، این بدهی را به بازیکن فوق پرداخت خواهد کرد تا تهدید به جریمه فیفا رفع اثر شود.

,

به گزارش افق انزلی تا کنون وعده های بسیاری برای رفع این مشکل و یا پرداخت جریمه داده شده است اما همچنان تهدید های فیفا به صورت جدی ادامه دارد، حال باید دید که ایا ملوانان که در کورس صعود به لیگ برتر هستند از این مانع بزرگ عبور می کنند یا خیر؟

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه