اخبار داغ

معاون اوقاف کرمانشاه:

مراسم سوگواره یاس نبوی در ۲۲ بقعه استان کرمانشاه برگزار می شود

مراسم سوگواره یاس نبوی در ۲۲ بقعه استان کرمانشاه برگزار می شود
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری مراسم یاس نبوی در ۲۲ بقعه استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام میرزاییان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پاک پرس، با اشاره به اینکه 22 بقعه در سطح استان مجری طرح سوگواره یاس نبوی هستند اظهار داشت: در این بقاع متبرکه علاوه بر اقامه عزاداری و نماز جماعت و ایراد سخنرانی، خیمه های معرفت در قالب پاسخگویی به سوالات شرعی و شبهات و برپایی غرفه کودک و نوجوان برپا خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اک پرس,

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه بیان کرد: در روز شهادت حضرت زهرا(س) در تمام بقاع متبرکه استان مراسم عزاداری برگزار می شود.

,

حجت الاسلام میرزائیان از اطعام چهار هزار عزادار فاطمی در ظهر روز شهادت حضرت زهرا(س) در محل مسجد جامع کرمانشاه خبر داد و گفت: به طور ویژه مراسم ویژه سالروز شهادت حضرت زهرا(س) تحت عنوان همایش رهروان یاس نبوی عصر روز شهادت ایشان در امامزاده ابراهیم طاق بستان برگزار خواهد شد.

,

وی با اشاره به برگزاری مراسم شام غریبان در هشت بقعه شاخص استان افزود: به طور ویژه مراسم شام غریبان دخت مکرم نبی اکرم(ص) در امامزاده احمد شهرستان سنقر و کلیایی برگزار می شود.

,

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: در طول ایام فاطمیه 94 مبلغ از قم به مناطق محروم، مساجد، مدارس، بقاع متبرکه و مناطق موقوفه نشین استان اعزام می شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه