اخبار داغ

برای پانزدهمین سال؛

مراسم عزاداری وسوگواره زهرای اطهر(س) در میاندوآب برگزار می شود

مراسم عزاداری وسوگواره زهرای اطهر(س) در میاندوآب برگزار می شود
رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب گفت: همزمان با شب شهادت دخت نبی مکرم اسلام(ص) سوگواره حضرت زهرای اطهر(س)، در این شهرستان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین علی اعتمادی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: مراسم عزاداری و سوگواره حضرت زهرای اطهر(س) برای پانزدهمین سال متوالی توسط ستاد فاطمیه شهرستان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت الاسلام والمسلمین علی اعتمادی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: مراسم عزاداری و سوگواره حضرت زهرای اطهر(س) برای پانزدهمین سال متوالی توسط ستاد فاطمیه شهرستان برگزار می شود., زرین خبر,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب افزود: این مراسم روز چهارشنبه 11اسفندماه، بعد از نماز مغرب و عشا از ساعت20 شب در مصلی امام خمینی(ره) میاندوآب و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

,

وی با بیان اینکه سخنرانی، عزاداری و توزیع شام نذری از جمله برنامه های این سوگواره است، گفت: حجج الاسلام روح الله بیگی و  شیخ علی احمد پور در این مراسم سخنرانی می کنند.

,

اعتمادی هم چنین از برپایی دسته جات عزاداری در سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام(س) نیز خبر داد و تصریح کرد:  روز پنج شنبه  مصادف با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) است، مراسم عزاداری و سینه زنی در سطح شهر برگزار می شود.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب افزود: هم چنین تا پایان ایام فاطمه مراسم سخنرانی و عزاداری نیز هر روز بعد از نماز مغرب و عشا در مصلی امام خمینی(ر) برگزار می شود.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه