اخبار داغ

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رامیان:

63 خبازی متخلف شهرستان به تعزیرات حکومتی معرفی شد/ 13 نانوایی برای کشیک نوروزی

63 خبازی متخلف شهرستان به تعزیرات حکومتی معرفی شد/ 13 نانوایی برای کشیک نوروزی
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رامیان از معرفی 63 واحد نانوایی متخلف این شهرستان به تعزیزات حکومتی درسال جاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گل رامیان، جلسه کار گروه ساماندهی گندم، آرد و نان شهرستان رامیان با حضور حسینی معاون فرماندار و اعضای کارگروه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گل رامیان, گل رامیان, گل رامیان,

«علی تقی پور» رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رامیان، ضمن ارائه گزارش از عملکرد یکساله کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان این شهرستان گفت: در سال 95 شش جلسه کارگروه ساماندهی برگزار شد و در این جلسات تعداد 74 مورد مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسید و اقدامات لازم انجام شده است.

,

وی با بیان اینکه در طول سال تعداد 726 مورد بازرسی از خبازی های سطح شهرستان انجام شد، اظهار کرد: در این بازرسی ها تعداد 63 مورد تخلف به ارزش 24 میلیون و 286 هزارریال جزای نقدی به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

,

تقی پور افزود: پایین بودن کیفیت پخت و رعایت نکردن مسائل بهداشتی، کم فروشی و پایین بودن وزن چونه، آرد فروشی ازمهمترین تخلف های نانوایان این شهرستان بوده است.

,

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رامیان بااشاره به قرار گرفتن در آستانه تعطیلات نوروزی، تصریح کرد: برای این ایام 13 واحد نانوایی به صورت کشیک برای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی پیش بینی شده است.

, .,

در پایان سید اصغر حسینی معاون فرماندار شهرستان رامیان ضمن تقدیر و تشکر از اعضای کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان، بر لزوم نظارت جدی و کیفی بر نانوایی ها در آستانه تعطیلات عید نوروز و ساعت پخت نانوایی ها تاکید کردند.

,

Taziratnan1

, Taziratnan1,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه