اخبار داغ

عضو هیئت علمی دانشگاه صدا و سیما؛

غفلت از آسیب های فضای مجازی بسیار خطرناک است

غفلت از آسیب های فضای مجازی بسیار خطرناک است
عضو هیئت علمی دانشگاه صدا و سیما تصریح کرد: بی شک غفلت از آسیب های فضای مجازی برای جامعه ما و نیز افراد آن بسیار خطرناک است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام  عبدالله متقی زاده در گفتگو با خبرنگار کریمه با اشاره به این که نباید آسیب ها و خطرات فضای مجازی را دست کم گرفت، ابراز داشت: البته فضای مجازی هم به عنوان فرصت مطرح است و هم آسیب که در هر کدام نوع رفتار ما تعیین می کند که بیشتر چرخش به کدام سمت و سو است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کریمه, کریمه, کریمه,

وی همچنین با اشاره به حجم بالای برنامه های دشمن در عرصه های رسانه ای و فضای مجازی گفت: واقعیت تاسف باری که وجود دارد این است که دشمن در این عرصه بسیار زودتر از ما دست به کار شده و برنامه های خود را به طور جدی و هدفمند دنبال کرده و می کند و این در حالی است که گاه ما در این باره آن جدیت لازم را از خود نشان نمی دهیم.

,

این کارشناس رسانه و فضای مجازی با بیان این که دشمن در این جبهه به دنبال اهداف خود در تغییر دیدگاه و باورهای نسل جوان است، خاطرنشان کرد: آن چه مسلم است این که دشمن در جریان تهاجم فرهنگی و بمباران اعتقادی در شبکه های اجتماعی، سایت های اینترنتی و نیز شبکه های ماهواره ای به دنبال ایجاد شبهه و پمپاژ آن است تا باور و اندیشه مردم و به خصوص جوانان را هدف تیرهای سمی خود قرار دهد.

,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه