اخبار داغ

حجت‌السلام ذوالنوری:

اگر توطئه ای پشت پرده آشتی ملی باشد حتما در کمیسیون امنیت ملی بررسی خواهد شد/تنها راه برگشت به آغوش مردم و ولایت، عذرخواهی کردن است

اگر توطئه ای پشت پرده آشتی ملی باشد حتما در کمیسیون امنیت ملی بررسی خواهد شد/تنها راه برگشت به آغوش مردم و ولایت، عذرخواهی کردن است
ذوالنوری با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: مطرح کنندگان طرح آشتی ملی خود را جامانده از رقابت پیش رو می‌بینند و با این هدف دنبال این هستند که خود را در جلوی صف جا بزنند و بر کرسی مد نظر تکیه بزنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت السلام مجتبی ذوالنوری در گفت و گو با  ایران روشن در پاسخ به این سوال که آیا مجلس و کمیسیون امنیت ملی برای برخورد با  سوء استفاده افراد از مطرح کردن آشتی ملی برنامه ای دارد یا خیر گفت: این مسئله تبدیل به یک موضوع امنیتی نشده است که مجلس و کمیسیون بخواهد برای پیشگیری یا مقابله وارد عمل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایران روشن, ایران روشن, ایران روشن, ایران روشن, ایران روشن, ایران روشن,

وی در ادامه افزود: افرادی هستند و می آیند یک موضوعی را مطرح می کنند و طبیعتا چون جایگاهی بین مردم ندارند اقبالی برای آنها نمی شود و چیزی به دست نمی آورند.

,

نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این موضوع مثل بادی است که به طرفه‌العینی می‌آید و می رود و ماندگار نیست و نیازی هم نیست که در سطح کمیسیون امنیت ملی طرح و بررسی شود الا اینکه از طریق توطئه بخواهند به صورت یک موضوع عمومی و فراگیر در جامعه مطرح کنند و سر نخ هایی نیز درباره این موضوع پیدا بشود.

,

ذوالنوری افزود: یقینا در این موضوع یک عده ای که جایگاهی در بین مردم ندارند مطلبی را مطرح کردند، طبیعتا مردم هم آن را متوجه شده اند و به آنها تا زمانی که به صورت علنی عذرخواهی نکنند بهایی نمی دهند.

,

وی با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: مطرح کنندگان طرح آشتی ملی خود را جا مانده از رقابت پیش رو می بینند و با این هدف دنبال این هستند که خود را در جلوی صف جا بزنند و بر کرسی مد نظر تکیه بزنند.

,

نماینده مردم قم گفت: تنها راه برگشت به آغوش مردم و ولایت عذرخواهی کردن است زیرا مردم و رهبری بخشنده هستند و اگر نیت آنها پاک باشد با روی گشاده و دامان مردم مواجه خواهند شد.

,

 انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه