اخبار داغ

رئیس ستاد مرکزی راهیان‌نور:

سال قبل ۶ میلیون نفر در اردوهای راهیان نور شرکت کردند

سال قبل ۶ میلیون نفر در اردوهای راهیان نور شرکت کردند
رئیس ستاد مرکزی راهیان‌نور گفت: سال قبل با برنامه ریزی مناسب صورت گرفته، ۶ میلیون نفر در اردوهای راهیان نور در هفت استان کشور شرکت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار بهمن کارگر شب گذشته در آئین اختتامیه جشنواره رهاورد سرزمین نور در سالن شهید جهان آرای اردوگاه شهید باکری خرمشهر بیان کرد: دغدغه رهبری در ملاقات سال ۹۲  این بود که در مسیر اتفاقی برای راهیان نور رخ ندهد که برقراری این امنیت کاروان های راهیان نور و خودروهای شخصی در حرکت راهیان نور مدیون تلاش نیروی های انتظامی است. خوشبختانه  ازسال ۹۲ تا کنون با تلاش نیروی انتظامی تصادف و حادثه منجر به فوت برای راهیان نور اتفاق نیافتاده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با تاکید بر اینکه امنیت کشور مرهون تلاش های نیروی انتظامی است که کارشان تعطیلی ندارد، اظهار کرد: نیروی انتظامی نهادی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شد. مجاهد در راه خدا محسوب می شود و انتظاری که از آن می رود انتظاری نهادی است.

,

رئیس ستاد مرکزی راهیان‌نور در ادامه شمار زائران مناطق عملیاتی در قالب کاروان های راهیان  نور در سال گذشته را شش میلیون نفر اعلام کرد و گفت: در سال گذشته شش میلون زائر در هفت استان کشور در قالب کاروان راهیان نور سفر کردند که ۸۰درصد جمعیت در محدوده سنی ۱۵ تا ۳۰ سال بودند.

,

وی همچنین متذکر شد که طبق فرموده رهبری، فناوری استفاده از فرهنگ دفاع مقدس که تنها راه مقابله با طرح های فرهنگی بدخواهان قلمداد می شود، راهیان نور است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه