اخبار داغ

سرپرست بنیاد تبیین اندیشه های امام خمینی (ره)استان سمنان:

کسب مقام دوم جشنواره "سلمان" توسط بنیاد تبیین اندیشه های امام (ره)استان

کسب مقام دوم جشنواره "سلمان" توسط بنیاد تبیین اندیشه های امام (ره)استان
سرپرست بنیاد تبیین اندیشه های امام خمینی (ره)استان سمنان با بیان اینکه بنیاد تبیین اندیشه های امام خمینی استان موفق به کسب مقام دوم جشنواره فرهنگی آموزشی سلمان شد اظهار کرد: موضوع این طرح، تربیت کادر جوان مومن انقلابی می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسانی در گفتگو با خبرنگار قومس با بیان اینکه بنیاد تبیین اندیشه های امام خمینی (ره) وابسته به دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه ها می باشد عنوان کرد: این بنیاد فعالیت خود را در شهر سمنان از مرداد ماه سال جاری، به صورت رسمی آغاز کرده و در این مدت کوتاه چند ماهه توانسته است رویکردی مناسب، فرهنگی و آموزشی پیش رو داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار قومس,

وی ضمن اشاره به برپایی دوره آموزشی، تربیتی گفتمان انقلاب اسلامی که به منظور تبیین اندیشه های امام راحل (ره)، توسط همین بنیاد در در 2 سطح برگزار شد ابراز کرد: این دوره با حضور 120 دانشجو برپا شد.

,

سرپرست بنیاد تبیین اندیشه های امام خمینی (ره(استان سمنان اضافه کرد: بحمدالله تاکنون استقبال بسیار خوبی از این بنیاد شده است.

,

احسانی در ادامه گفتگو با اشاره به جشنواره فرهنگی آموزشی سلمان که از سوی جبهه انقلاب اسلامی کشور برگزار شد تصریح کرد: اکران این جشنواره از تاریخ 18 الی 20 اسفندماه سال جاری بود.

,

وی با بیان اینکه موضوع محوری این جشنواره، مراکز فرهنگی کشور که رویکردی آموزشی، فرهنگی  را دنبال می کنند بوده است گفت: در این جشنواره داوطلبان با طرح ایده های خود که در قالب  مباحث فرهنگی و آموزشی گنجانده شده بود، شرکت کردند.

,

سرپرست بنیاد تبیین اندیشه های امام خمینی (ره(استان سمنان با اشاره به اینکه بنیاد تبیین اندیشه های امام خمینی (ره)، در این جشنواره موفق به کسب رتبه دوم با ارائه طرح با موضوع تربیت کادر جوان مومن انقلابی شد خاطرنشان کرد: ایده و طرح این بنیاد از بین 144 ایده با 5 محور متفاوت، حائز این مقام شد.

,

احسانی تصریح کرد: این بنیاد، با هدف استفاده از حداکثر ظرفیت نیروهای فرهنگی، آموزشی مستقر در سمنان، همچنین وحدت رویه و اتحاد بین این نیروها که فعال آموزشی می باشند در این جشنواره شرکت کرده است.

,

وی در پایان ابراز کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره در محل مجتمع فرهنگی، آموزشی آدینه تهران برگزار و به مدت 2 روز بطول انجامید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه