اخبار داغ

نماینده پنج شهر جنوبی استان کرمان :

مقام معظم رهبری معضلات اساسی کشور را نشانه گرفته اند /مسئولین با افزایش تولید داخلی ضریب اشتغال در کشور را بالا ببرند

مقام معظم رهبری معضلات اساسی کشور را نشانه گرفته اند /مسئولین با افزایش تولید داخلی ضریب اشتغال در کشور را بالا ببرند
نماینده پنج شهر جنوبی استان کرمان گفت : علارغم این که در سال ۹۵ کشور ما دارای تقریبا رشد اقتصادی قابل قبولی بود ولی بیکاری یکی از معضلات اساسی کشور همچنان به حساب می آید و جمعیت بیکار کشور روز به روز در حال افزایش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛احمد حمزه نماینده پنج شهر جنوبی استان کرمان در گفتگو با کرمان۱۴۰۰  ضمن تبریک ایام نوروز و آرزوی موفقیت و سلامتی برای مردم استان کرمان در رابطه با شعار سال  که از سوی مقام معظم رهبری به نام «اقتصاد مقاومتی،تولید اشتغال» نامگذاری شده است ، اظهار داشت : علارغم این که در سال ۹۵ کشور ما دارای تقریبا رشد اقتصادی قابل قبولی بود ولی بیکاری یکی از معضلات اساسی کشور همچنان به حساب می آید و جمعیت بیکار کشور روز به روز در حال افزایش است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرمان۱۴۰۰ ,

وی گفت : آمارهای رسمی کشور حکایت از این دارند که حدود ۷۰۰ هزار شغل در سال ۹۵ ایجاد شده است ولی در مقابل حدود ۱ میلیون نفر نیز به بازار کار کشور اضافه شده است لذا قدر مطلق عدد بیکاری افزایش یافته است .

,

حمزه افزود : بنابراین آنچه در سال ۹۶ باید مورد توجه مسئولین قرار گیرد این است که با افزایش تولید داخلی ضریب اشتغال داخلی کشور را بالا ببریم تا بتوانیم مملکت را از این حالتی که در آن قرار دارد ،نجات دهیم .

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه