اخبار داغ

دبیر اجرایی ستاد انتخابات گرگان:

ثبت نام ۳۷ داوطلب کاندیداتوری شورای شهر گرگان در روز اول/ اطلاع رسانی ثبت نام داوطلبین تخلف نیست

ثبت نام ۳۷ داوطلب کاندیداتوری شورای شهر گرگان در روز اول/ اطلاع رسانی ثبت نام داوطلبین تخلف نیست
دبیر اجرایی ستاد انتخابات گرگان گفت: در روز اول در مجموع ۹۲ نفر برای کاندیداتوری شورای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان گرگان ثبت نام کردند و استقبال به تبع این آمار پرشور ارزیابی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پاسرو؛ ابراهیم دشتیان، دبیر اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهرستان گرگان صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: در زو اول ثبت نام انتخابات شورای شهر 37 نفر در گرگان، 3 نفر در سرخنکلاته، یک نفر در جلین، یک نفر در قرق، 11 نفر در بخشداری بهاران و 35 نفر در بخشداری مرکزی ثبت نامی داشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاسرو؛ ,

دشتیان با بیان اینکه لیست داوطلبین تا پایان ثبت نام قابل آنالیز نیست، افزود: وبسایت ستاد خبری استان از امروز به تبع استقبال خوبی که تاکنون شاهد بودیم، پرشورتر به کار خود ادامه می دهد.

,

دبیر اجرایی ستاد انتخابات گرگان اعلام کرد: ساعت پذیرش داوطلبین شورای شهر تا پایان ساعت 16(پایان ساعت اداری) خواهد بود کما اینکه اگر بعد از این ساعت نیز مراجعه ای داشته باشیم درب فرمانداری گرگان به روی آنها باز خواهد بود.

,

 وی در خصوص اطلاع رسانی ثبت نام داوطلبین خاطرنشان کرد: اینکه بگوییم فلان شخص ثبت نام کرد مانند این است که بگوییم امروز روز است و منعی ندارد.

,

دشتیان تصریح کرد: انتشار تصاویر ثبت نامی ها تخلف نیست تا جایی که تبلیغات نشود، تبلیغات فردی تخلف آن شخص محسوب می شود نه رسانه، کسی که کاندیدا می شود باید خودش واقف به تخلفات باشد.

,

دبیر اجرایی انتخابات گرگان تأکید کرد: منع قانونی این است که فعالیت تبلیغاتی نشود، به اسم کاندیدا نمی شود فعالیت تبلیغاتی کرد، فضای مجازی قبل از ثبت نام اسامی را اعلام کردند الان همان لیست به واقعیت می پیوندد در غیر این صورت ثبت نام مرحله ورود به انتخابات است و اعلام ثبت نام کسی منعی ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه