اخبار داغ

مسئول گروه جهادی محبان‌المهدی تهران در دیشموک:

اساسی‌ترین معضل مردم دیشموک مسئله اقتصادی است/ ظرفیت‌های توسعه اقتصادی دیشموک دیده نمی‌شود

اساسی‌ترین معضل مردم دیشموک مسئله اقتصادی است/ ظرفیت‌های توسعه اقتصادی دیشموک دیده نمی‌شود
مسئول گروه فرهنگی جهادی محبان‌المهدی تهران ، اساسی ترین معضل مردم منطقه دیشموک را مسئله اقتصادی عنوان کرد و گفت: روحیه خودباوری در مردم وجود ندارد که بر اقتصاد خویش متکی شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شهرستان کهگیلویه مهدی محمدی کیا مسئول گروه  فرهنگی جهادی محبان‌المهدی تهران در حاشیه برگزاری جشن بزرگ نوروزی دیشموک در گفت و گو با خبرنگار، اظهار کرد: برای همدلی بیشتر و یکسان کردن دل مردم این جُنگ شادی به مناسبت عید نوروز برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شهرستان کهگیلویه,

, ,

محمدی کیا با بیان اینکه، این برنامه در قالب جُنگ شادی صورت گرفت، افزود: این جشن با سخنرانی دکتر پیغمبری استاد دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران و امام جمعه دیشموک تا مسابقات همراه با شور و شوق و هیجان بین شرکت کنندگان ومولودی به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) همراه بوده است.

,

, ,

مسئول گروه  فرهنگی جهادی محبان‌المهدی تهران با اشاره به فعالیت های بسیجیان گروه جهادی محبان المهدی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران در دیشموک، اذعان کرد: این گروه جهادی در سه حوزه فرهنگی، عمرانی و پزشکی در دیشموک فعالیت در جهت محرومیت زدایی انجام می دهد.

,

محمدی کیا بیان کرد: تیم فرهنگی این گروه جهادی در سه روستای دلی، فارتق و سرپر مشغول فعالیت هستند.

,

مسئول گروه  فرهنگی جهادی محبان‌المهدی تهران با بیان اینکه، تیم عمرانی گروه جهادی محبان المهدی در روستای فارتق در حال ساخت مسجد هستند، تصریح کرد: در روستای دلی علاوه بر برنامه های فرهنگی، رنگ آمیزی مدارس هم صورت می پذیرد.

,

, ,

محمدی کیا با اشاره به خدمات پزشکی گروه جهادی محبان المهدی، خاطرنشان کرد:  فعالیت دندانپزشکی در روستای سرپر انجام شد و قرار است در روزهای آینده برای فعالیت داندانپزشکی به روستای فارتق هم خدمات رسانی کنیم.

,

وی گفت: فعالیت خدمات رسانی تا روز سوم فروردین 96 در دیشموک ادامه دارد و برای برگزاری اردوهای جهادی در زمان های بعدی در دیشموک، در حال شناسایی مناطق مستعد هستیم.

,

محمدی کیا به معضل موجود اقتصادی کشور هم اشاره کرد و گفت: در دیشموک ظرفیت‌هایی در این زمینه وجود دارد که به آن توجه نمی شود.

,

وی گفت: در دیشموک پتانسیل هایی خدادادی جهت توسعه اقتصادی  وجود دارد که متاسفانه دیده نمی شود.

,

محمدی کیا، اساسی ترین معضل مردم منطقه دیشموک را مسئله اقتصادی عنوان کرد و گفت: روحیه خودباوری در مردم وجود ندارد که بر اقتصاد خویش متکی شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه